REEEEEE

8 0 0
                                    

Nazywam się Julian ale nie król, jak już to trup Ale czemu tak niedługo się dowiedziecie, to nie jest szczęśliwa historia i nie jest dla osób poniżej 18 roku życia więc dzieci powinny spierdalać w trybie natychmiastowym.
Chciałem obejrzeć ed edd I eddy Ale cartoon network zmieniło sie w gówno i od dawna tam nie leci.
Postanowiłem szukać na amazonie płyty DVD, nie polecam tego sklepu, od płyt z Ben Tena ludziom płaszczą się mordy i znikają w okolicznosciach które są do dupy.
Znalazłem tanią płytę za 1000 yenów, musiałem czekać 30 dni jak przyjdzie paczka od chinoli, nareszcie przyszedł kurier , nazywał się Kamil Ale kazalem mu spierdalać i dać mi paczke.
Dał mi paczkę i spierdolił, potknął się na ulicy i auto go uderzyło, umarł debil.
W paczce była sama płyta, bez pudełka cała porysowana i napisane na niej było "WYPIERDALAJ OD MOICH KURCZAKÓW ED"
Włożyłem do napędu płytę i nie chciało się włączyć, krzyknąłem KURWA i wtedy mój najebany stary obudził sie i napierdalał mnie paskiem po mordzie.
Po 3 dniach w szpitalu wróciłem do domu, stwierdzili u mnie alzheimera po pobiciu ale po 3 dniach w szpitalu wróciłem do domu, stwierdzili u mnie alzheimera po pobiciu.
Z

obaczyłem że płyta dalej jest w napędzie, spróbowałem znowu ją włączyć i tym razem się udało.
Pojawili mi się na ekranie ED EDD I EDDY, postanowili zrobić kolejny przekręt, nie było wiadomo jeszcze jaki.
Wtedy Ed zobaczył kurczaka na farmie Rolfa, chuj mu stanął jak dąb.
Postanowił zabrać go do domu i użyć go do swoich fantazji lecz kiedy próbował przejść przez płot, pojawił się Rolf z czerwonymi oczyma jak cytryny o kurwa pomyłka jednak jak truskawki.
Wziął łopate do rąk i z całej siły uderzył Eda w dupsko, Ed Wykurwił się na mordę i skręcił sobie kark.
Rolf krzyknął WYPIERDALAJ OD MOICH KUR CHUDZIELCU PORNOGRAFICZNY.
EDD i EDDY postanowili pójść do Rolfa I zemścić się za swojego głupiego kolegę.
Edd dostał widłami w dupsko a Eddy potknął się na schodach i połamał se piszczel, umarł.
Odcinek sie skończył, nie wiedziałem co to Kurwa było, wyjrzałem za okno i zamiast sąsiedztwa widziałem dużą farmę pełną zwierząt.
Poszedłem na dół i usłyszałem pukanie w drzwiach.
Otworzyłem drzwi i ukazał mi się Rolf z wsciekłą mordą.
Powiedział że to jego farma i dostałem sierpem w dupsko, do tej pory nie potrafię się normalnie wysrać, wyrwał mi odbyt.
Pisze do was z farmy Rolfa, zaraz mnie zabije za dotknięcie jego krowy.
Już słyszę jego krzyk..... WYPIERDALAJ Z MOJEJ FARMY

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 17, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Syn pasterza 666Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz