Artık hiçbir şeyim yoktu ne bir aşk nede bir aile sıcaklığı vardı. Tek sahip olduğum şey değerlim Derin idi. O da benim gibi ailesi tarafından istenmiyordu ailelerimiz bizi istemiyorlardı bu yüzden bir bahane uydurmuşlar belli ki ,güya daha
Iyi eğitim alalım diye istanbula yolladılar sanki izmirde iyi okullar yok.
..........."Oh be. Sonunda geldik istanbula " dedim somurtarak her ne kadar istanbula gelmek istemiyomuş gibi görünsemde doğruyu söylemek gerekirse heyecanlıydım " uçaklardan korkmanı anlamıyorum"dedi kızarak hemen ardından" uçaklardan değil canım yüksekten korkuyorum" dedim laf soktuğum için zafer kazanmışcasına sevinirken" bugün çok mızmızlandın mızmız hanım bu hızda yürümeye devam edersen taksi bulamıycaz " dedi adımlarımı hızlandırdım ve taksi bulup yeni evimize doğru yol aldık.
..............Yeni evimize gelmiştik ikimizde evin içini çok merak ettiğimiz için aynı anda girmeye çalışmıştık biraz zor olsada girmeyi başarmıştık ben odaları gezerken Derin bahçeyi geziyordu. Bir anda adımın seslenildiğini duydum " Selis koş" dedi Derin bende Bir şey oldu sanıp koşarak yanına gittim " efendim " diye cevap verdiğimde " burası çok güzel bir bahçe " diye cevap verdi " beni bu yüzden mi çağırdın "deyip geri içeri girdim.
................DERINDEN,
Selis içeri girdiğinde bende çiçekleri koklayıp güzelliklerine bakıyodun bi anda motor sesi duydum ve irkildim bu gürültüyü çıkaran çocuk kim diye arkamı dönüp baktığımda şaşkınlıktan ağzım açık kalmıştı o gözler o boy o duruş... Çok yakışıklıydı pardon çocuk yakışıklı değildi çocuk taştı bir anda
"Ne bakıyosun " diye atarlanınca yerimden sıçradım o dediği lafın altında kalmayı gerçekten istemiyodum kalmazdım zaten ardından
" sana bakmak mı ? Buradaki tek çocuk sen değilsin niye üstüne alınıyosun "dedim ve eve girmek için bir hamle yapınca beni kolumdan tutup duvara yasladı iki kolunu duvara yaslayınca ne olduğunu anlamadım ve bana " sorunun cevabını veriyorum burda tek çocuk benim ve sende bana bakıyodun " dedi ve hiçbir şey olmamış gibi karşı eve doğru yürüdü fakat bir sorun vardı bu çocuk karşı evde oturuyo olamaz dimi????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Önüm Arkam Sobe(ASKIYA ALINDI)
Romanceİki iyi arkadaş eski hayatlarından kurtulmak ve yeni bir başlangıç yapmak isterler ...yeni hayat yeni okul yeni belalar