Alkohol, cigarete i muškarci, raj za mene. Nisam bila osoba koja je mogla sjediti kući i slušati majku kako priča o svom napornom poslu i oo tome kako se trebam udati i preuzeti obaveze oko modne kuce na sebe.
Uzela sam i popila još jednu čašu alkohola i tražiti nekoga da se zabavim vecetas
Za oko mi je zapao visoki momak s plavim očima koji je sjedio za šankom i posmatrao me. Primjetila sam kako me i prije gledao dok sam plesalas Sofiom koja je sada ko zna gdje. Odlucila sam se približiti sanku i naručiti još jednu čašu nadajući da će mi prići. I da, to je i uradio.
Xx: šta piješ ljepitice?
Ja: hm, ne znam, ti odluci.
Tada je pozvao konobara i sapnuo mu nešto na uho
Xx: Ja sam Nikola, hoćeš mi reci ime?
Ja: nebitno je, saznat ćeš ako ostaneš sa mnom do kraja večeri
N: Rado. A što si sama?
Ja: ostavila me drugarica otišla s nekim momkom. Sada sam u potrazi za društvo.
N: našla si ga.
Nakon te riječi pružio mi je moju čašu i popili smo a tako nastavili još neko vrijeme dok mi nije predložio da me vozi kući,pristala sam i dala mu adresu.
Kada smo dosli nastavili smo s pićem i ljubili se. Alkohol me obuzeo i ljubila sam ga strašno "Hoćemo do sobe? ", rekao je a tuu ponudu nisam odbila jes sam već uveliko bila napaljena.
Uzeo me i odveo do sobe gdje me odmah prislonio uz zid i otkopcao moju haljinu te je bacio na pod. Pocela sam i ja njega skidati i bacio me na krevet.
Ljubio mi je vrat, zatim ostatak tijela dok nije prešao na stvar....
(Ako želite da pišem ove dijelove recite u komentaru)Nakon nekog vremena zaspala sam kao i on.
Ujutro probudile su me zrake sunca, vidjela sam da je mjesto pored mene prazno a na jastuku papir s porukom "Divna si bila, ako pozelis da ponovimo nazovi me -N " i na kraju njegov broj.
Nisam bila od onih djevojka koje se vezuju za muškarce, ustala sam da se istusiram i da vidim šta mogu raditi danas.
Odlučila sam pozvati majku da joj kažem da želim naći posao u nekoj firmi, naravno ne zato što mi se radilo nego cisto radi zabave.Ja:"Halo mama. Želim ti nešto reći."
M:"Reci dušo, šta si sada smislila."
Ja:" Nemoj biti takva prema meni, imam neku odličnu ideju.Zelim pronaći posao u nekoj firmi."
M:" šta će ti posao u nekoj firmi dodji raditi kod mene.Pobogu,dijete,zar nismo o tome već vodili razgovor."
Ja:" Ne želim, hocu raditi sama. Pomažes li mi ili ne?"
M:"Dobro, potražiti ću ti posao kod nekoga.Zvat ću te poslije da ti kazem kada imas sastanak."
Ja:"Hvaka mamiiiii."Nadala sam se da će ovo biti uzbudljivo, vidjeti ću.
Sad ću nazvati Sofiu da joj kažem novosti i da je pitam kakva je bila noć._____________________
EVO GA LJUDI PRVI DIO MOJE PRVE PRICE. NADAM SE DA CE VAM SE SVIDJETI I DA CE TE ME PODRŽATI.
BITI CE ZABINLJIVA OBECAVAM 🤔
YOU ARE READING
Opijum
RomanceKao i svaka djevojka njenih godina i Ivona voli izlaske, alkohol i momke. Svaku noć je izlazila bez obzira na sve i ostajala do zore. Nije marila za postupke. Da li će jedan loš postupak uništiti njen život i da li će tajanstveni muskarac uspjeti da...