Gerçekten de merak etmiştim acaba kimdi gelenler daha fazla merak etmemek için hemen odadan çıktım. Merdivenlerden yavaş yavaş iniyordum bir yandan da eteğimi çekiştiriyordum çünkü fazla kısaydı. Topuklularımın çıkardığı sesten dolayı sesler kesilmişti.
Son basamağı da indikten sonra kafamı arkaya çevirdim ve o an benim için her şey durdu. Çünkü o bal gözlerle göz göze gelmiştim aradan o kadar yıl geçmesine rağmen hiç değişmemişlerdi o gözler hala masumdu hala rengini kıskanacağım renkteydi. Ama neden? neden? şimdi karşıma çıkıyordu, çıkıyorlardı? Etrafı ölüm sessizliği sarmıştı kimse konuşmuyordu. Büyükannemin sesinden dolayı gözlerimi o aşık olduğum bal rengi gözlerinden ayırmak zorunda kalmıştım.
''Dess?''
''hıh?''
''Hoş geldiniz demeyecek misin bir tanem?''
''Ah şey.. ııımm evet'' şuan gerçekten de şoktaydım bana neden kimin geleceklerini söylemediklerini anlamıştım ama söyleselerdi kendimi ona göre hazırlardım. Hiç düşünmemiştim acaba yıllar sonra onları görsem naparım diye o gün gelmişti işte.
''H-hoş geldiniz'' ah lanet kekelemiştim ama normaldi şuan gerçekten de merak ediyordum kaç yıl sonra neden buraya geliyorlardı sadece Justin değil ailemde.
Üstümde bi ağırlık hissedince düşüncelerimi bi kenara attım.
Aman tanrım bu benim yıllar görmediğim kardeşimdi.
''Seyi özleyim''
''Ah tatlım bende seniğ'' Şuan gerçekten de ağlaya bilirdim ona sarılmak o özlediğim kokusunu içime çekmek istiyordum anneme, babama sarılmak istiyordum ama beni tutan bir şey vardı.
Üstümde o kadar göz gezinirken ben sadece bir tanesine odaklanmıştım o bal rengi gözlere.
Mia'nın o bebeksi kokusunu içime çektikten sonra kucağımdan indirdim.
Annem hemen Deeeess diyerek kollarını açtı ve bana sarıldı evet özlemiştim anne kokusunu kendimi yetim gibi hissediyordum ergenlik dönemlerimde bir anneyle değil de bir büyükanne ve büyükbabayla dertleşiyordum. Ama bunu ben istemiştim.
Hala o taptığım bal rengi gözler üstümdeydi.
Kafamı o gözlerden çekip arkaya biraz kaydırdım ve o maviş gözleri gördüm. Aman tanrım odamı gelmişti.
''RAAAAAAAYĞN'' diye bağırıp üstüne atladım ellerimi boynuna sarıp kokusunu içime çektim o erkeksi kokusu hala üstündeydi tanrım.
Aslında herkes şaşırmıştım çünkü herkese o kadar mesafeli davrandığım için ki hele ki Justin'e ama ne bekliyorlardı ki onun üstüne mi atlamam mı? Hah aslındaağğ olabilir her şeyi unutamam ama yıllardır burnuma dolmayan kokuyu özlemiştim ben ki öylede yapacağım.
''Ow bebeğim sakin ol'' dedi rayn bende omzuna çok acıtmayacak şekilde yumruk attım ve kıkırdadım.
''Seni özledim şapşal'' dedim.
''Bende seni çilek'' dedi ve yeniden sarıldı kulağıma iyice yaklaşıp kısık bir sesle 'seni özledi' dedi.