BÖLÜM 9

773 58 9
                                    

“Edison HUANG.”

Arama motoruna ismi girdi yönetici. Karşısına çıkan pencerelerden birkaçına daha önce bakmıştı. İlk sekmeye, daha önce de baktığı sayfalardan birini açtı. Sayfanın sol üst köşesinde modelin boydan bir fotoğrafı vardı ve hemen sağ yanında da doğum tarihi ve daha önceden rol aldığı çekimlerin bilgileri ile hazırlanmış küçük bir tanıtım...

Fotoğraf bir gala gecesindendi. Modelin parlak siyah saçlarına eş koyuluktaki takım elbise içinde baştan aşağı kaliteyi yansıtan bir görüntüydü. Ve aşağı inen bakışları küçük bir ayrıntıda takıldı. Fotoğrafın ait olduğu gecenin tarihi ve salonun ismi...

“Kahretsin!”

Gülmeye başladı Wu. Kahkahaları küçük küçük yankılandı odada. Bu sırada Mi Hee merakla yöneticinin kapısı tıklattı. Yöneticinin kahkahaları arasında “Gir.” deyişi seçildiğinde asistan kapıyı araladı ve yöneticisine baktı.

“Bay Wu. İstediğiniz dosyayı getirdim.”

Yönetici kahkahalarını susturup gülen gözlerle deri koltuğunu masaya biraz daha yaklaştırdı.

“Getir Mi Hee. Ahh ayrıca… Neredeyse unutuyordum! Bay Leonardo ile iletişime geçer misin? Elindeki en değerli malzemeleri görmek istediğimi söyle. En özel! En değerli! Yarın için bir görüşme ayarla. Otelin adresini vermeyi unutma.”

Asistan yöneticisinin enerjik ve gür sesine gülümserken dosyayı masaya bıraktı.

“Peki Bay Wu. Başka bir isteğiniz yoksa hemen Bay Leonardo ile görüşeceğim.”

Yönetici elindeki dosyayı incelemeye koyulmuşken asistanına çıkabileceğini söylemişti.

Wu elindeki dosyanın kapak sayfasını çevirdi ve karşısındaki sayfada modelin bilgilerine göz gezdirdi. İnternet sitesindeki bilgilerden bir eksiği yoktu. Üstelik dosya ilerleyen sayfalarda modelin yer aldığı çekimlerin gerekenden fazla açıklamalarını da barındırıyordu. Makyözün ismine varana kadar…

Gülümseme yöneticinin yüzünden silinmezken uzanıp ikili kalem setinin altın kapağından siyah gövdeli dolma kalemi aldı. Sayfanın en üstündeki kalın puntolarla yazılmış yazıya ortasından ince bir çizik attı ve hemen üzerine yeni bir şeyler karaladı. Kalemi yerine bıraktı ve parmağını yeni eklenmiş kelimelerin üzerinde gezdirdi.

‘HUANG ZI TAO’

“Böylesi daha iyi.”

Gülümsemesi solmadan önce monitöre döndü. Tarihe gözleri tekrar takıldı ve huzur dolu bir nefesle konuştu.

“O geceye katılsaydım seni fark edebilir miydim?”

Küçük bir iç çekiş odanın sessizliğinde kayboldu.

Dosyanın kapağını kapatıp ikinci çekmeceye bıraktı ve çekmecenin üzerindeki kilidi çevirerek iç cebine koydu.

Tekrar ekrana döndü. Model hakkında olabildiğince fazla bilgi sahibi olmayı istiyordu. Pek çok magazin haberinde de ismi olan Edison Huang ne kadar popüler bir kez daha görüyordu yönetici!

Kısa bir sürede bu denli sevilen bir model olmak zordu. Edison’un… Hayır hayır, durun!

‘ Zi Tao’nun ’ bunu nasıl başardığını merak etti. Aynı anda açtığı birkaç sekmeyi gezmeye başladı.

Başlıkları okurken gülümsemesine engel olamıyordu.

‘Genç model EDISON HUANG Harper's Bazaar Sevgililer Günü özel sayısı için seçildi.’

THE LOST PURITYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin