Konu=
Korkunç bir rüya görürsün uyanınca biansın yanında yoktur çiğlik fln derken odanın banyosundan çıkar tepkisi?????Kim lamjoon=)
Sen ağlar ve çığlık atarsın namjoon banyodan çıkıp sana bakar"neden ağlıyorsun ve avazın çıkana kadar bağırıyorsun?"diye sorar"bir sürü kötü filim karakteri salonda oturmuş çay içiyor sende mini bir etekle onlara servis ediyorsun"dersin namjoon yanına gelir ve"mini
etek haklısın kötü bir rüyaymış"der ve sana sarılır seni uyutup kendi bacaklarına bakar 'bana yakışır'der ve oda uyurKim yemek=)
"ne oldu aşkım neden ağlıyon"der ve odaya girer
"rüyamı kabusmu belli olmayan bir rüya gördüm"dersin oda biraz gülüp "sen bu gidişle tımarhaneyi boylarsın aşkım bu kaçıncı oldu bak"der sen somurtup"alay etme yaaaa" dersin oda gülerek yanına gelir kolunu omzuna atarak"tamam kızma"der ve seni öper ve uyuturHokoşş=)
"Neden bağırıyorsun y/n"der ve sana bakar ona bakıp"Korkuç bir rüya gördüm öcü seni dolaba kilitliyor ve orda havasızlıktan ölüyorsun"diyip ona anlatırsın yanına gelir sana sarılarak uyurJeon makne=)
Kafasını kaşır ve sana bakar "ne oluyor y/n " "jeon jungkook gel benim yanıma uyuyalım " "bende bunu yapmayı planlıyordum"der ve yanına gelip sana sarılır birlikte uyursunuzMin Yonngi=)
"Ne oluyor yine offff bu gece hiç mi uyuyamiycam "der sende ağlar ve koşup ona sarılırsın "yonngi bir daha biyere gitme "dersin "hah tamam sıçmamda kızım bende insanım el insaff"der sende onu bırakıp yatağa geçersin yonngi peşinden gelip "senin tiribini çekemem çünki mesahi saati dışında çalışmıyorum "der ve sana arkası dönük bir şekilde uyurKim zuzaylı=)
"Bir çişe gittim ne oluyor"der ve sana tıp tıp bakar ona"Rüyamda öcü gördüm"dersin"Bende dün gece rüyamda uzaylı gördüm"der ve bir süre rüyalar hakkında konuşurşunuzPark kas=)
"Jimin gitme"diye bağırırsın"burdayım aşkım biyere gitmiyom"der ve yanına gelir "jimin ölme"dersin gelip sana sarılır"tamam ölmüyom da gitmiyomda sakın ol ve uyu"der sen"tamam jimin-shii" dersin ve uyursun jiminde "daha demin ağlaken şimdi şımarık şımarık konuşuyor"der ve sırıtıp oda uyur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bangtanlı Tepkiler
Fanfictiontepki var sadece önemli olmadıkca diğer türlü birşey paylaşılmayacak