Yorum yaparsanız sevinirim.♥️
Sigaramı yakıp dudaklarıma götürdüm, telefonumu elime alıp fotoğrafına baktım. Artık kararımı vermiştim ona yazacaktım. Onu o kadar özlemiştim ki dayanmak güçtü.
Crush; Gülümsemeni seviyorum.
İçim içime sığmıyordu. O kadar zaman sonra konuşacaktık. Tabi cevap verirse. Aklıma sadece bunu yazmak gelmişti.
Camila; Tanışıyor muyuz?
Crush; Belki. Ama bunun bir önemi yok. Bana gülümsemenin bir fotoğrafını atar mısın?
Hala aynı mı gülüyor merak ediyordum. Onu dün gördüm ,bir cafeden çıktı. Tekti ama hiç gülmemişti. Gülümsemesini özlemiştim en çok.
Camila; Tanımadığım birine fotoğrafımı atmıyacağım.
Biliyordum zaten. Sadece bir ümit.
Crush; Mutlu musun güzelim?
Bensiz mutlu muydu?
Camila; Bu seni neden ilgilendiriyor? Ve bana öyle demezsen sevinirim. Güzelim kelimesinden hoşlanmam.
Ben ona hep güzelim derdim. Artık beni sevmediği gibi ona olan hitap şekillerimi de sevmiyor olmalıydı.
Crush; Neden hoşlanmıyorsun?
Camila; Bu cidden seni hiç ilgilendirmiyor. Şimdi beni rahat bırak.
Hırçınlaşmıştı. O bir karıncayı bile incitemezdi normalde. Ama şimdi sertti.
Crush; Neden bu kadar huysuzsun ki? Hep böyle misindir?
Camila; Evet böyleyim. Git işine. Rahat bırak beni yazma. Kimseye tahammülüm yok.
Crush; Mutlu değilsin anladığım kadarıyla.
Camila; Canımı sıkmaya başlıyorsun. Mutluyum veya değilim, sana ne. Kimsin sen ya bana neden mesaj atıyorsun?
Crush; Uzun zamandır hiçkimseyim.
Camila; Güzel hiçkimse olaya devam et ve siktir git.
Camila çevrimdışı.
Çok değişmişti ve bunun nedeni bendim.
Yeni bir kitapp. İlk defa texting yazıyorum umarım beğenirsiniz. ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ Yorum yaparsınız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crush- Camren- GirlxGirl
Teen FictionSigaramı yakıp dudaklarıma götürdüm, telefonumu elime alıp fotoğrafına baktım. Artık kararımı vermiştim ona yazacaktım. 🍷