#5.

1.5K 84 0
                                    

Jungkook's POV

Jak se vůbec opovažuje? Však já si ji zkrotím. Šel jsem dolů do šaten, obul se a vyšel z té strašné budovy. Venku už na mě čekali kluci. ,, Ahoj znova. " řekl jsem.  ,, Zdar." řekli všichni najednou. ,, Tak jak to dopadlo? " zeptal se Tae. ,, Musíme se jich nějak zbavit. " řekl jsem. ,, Je jako ony, že? " řekl Hobi. Já přikývl. ,, Tak jako minule? " zeptal se Jin. Všichni přikývli. ,, Tak to promyslíme. " řekl Joon.

Elly's POV

Šly jsme k Jisoo. Tam jsme šly opět do obýváku. Sedly jsme si opět na koberec. ,, Tak jak to dopadlo? " zeptala se Seon. ,, Bylo to celkem v pohodě, dokud... " odmlčela jsem se. ,, Dokud co? " zeptala se Eunmi. ,, Dokud mě ten kokot nepřirazil na zeď a nevyjel na mě. " řekla jsem. ,, A proč to udělal? " zeptala se Van. Já jsem jim všechno převyprávěla.

,, To je kokot. " řekly naráz, když jsem jim to dovyprávěla. Hned jsme se tomu všechny zasmály. ,, Přečteme si další kapitoly z knížky? " zeptala se Jisoo. ,, To má další kapitoly? " vyjekla Lea. ,, No jistě. " řekla Jisoo. ,, Tak jo. " řekly jsme všechny najednou, až na Jisoo.

2. kapitola

Ahoj znova. Přesuňme se rovnou k tématu.

Vzpomínáte, jak jsem vám v předchozích kapitolách řekla, že nejsou žádnou vaší hrozbou? Nejsou pro vás smrtelnou hrozbou. Budou se však snažit vás donutit, aby jste se jich bály.

Před vámi totiž byla parta holek, která se jich taky nebála, ale bylo to jen chvíli. Oni je přinutili, aby se jich bály. Takže si dávejte POZOR!

Myslím, že jste alespoň zjistily, kdo z nich je nejdrzejší. Měl by to být ten nejmladší, kterého nenávidí nejmladší z vás. Jde z něj nejvíc strach. I ta, která ho nenávidí se ho muže někdy bát. Nemáte důvod. Dokáže sice někomu vyhrožovat, že ho zmlátí, ale nemá na to. Co se týče ostatních, můžou vám něco udělat, ale navzájem se dokážete ochránit, takže by se nemělo nic stát.

Mohu vám prozradit, co bude v další kapitole. Bude to o těch dívkách před vámi.

Zatím ahoj!

E. B.

NEW {j.jk}Kde žijí příběhy. Začni objevovat