Na Vánoce se toho u nás nic moc nedělo. Dostala jsem jen nějaké náušnice a nový mobil (už bylo na čase). Silvestr jsem oslavila s holkama, které pozvaly kupodivu i Jungkooka a jeho partu. A to bych do nich vážně neřekla.
Po poslední zkušenosti se moc nepilo, jen byl malý přípitek o půlnoci. Jungkookovi jsem jako dárek dala přesně ty náušnice, které jsem dostala od mámy. Ostatním jsem nedala nic. Nevěřila bych, že to řeknu, ale... Byl to ten nejlepší Silvestr, co jsem zažila.
Teď se chystám do školy. Oblékla jsem si černé džíny, černé tričko a černý kabát. Vzala jsem si ještě černou roušku a černé kozačky.
(***)
,, Jaká je tvá nejoblíbenější barva? " zeptal se mě Jungkook v další hodině. ,, Černá. " řekla jsem. ,, Proč máš teda bílej pokoj? " zeptal se. ,, Protože by mi rodiče černej pokoj neudělali a bílá je má další oblíbená barva. " řekla jsem. ,, Jeon Jungkook a Elisabeth Beauford jsou opět dnes po škole. " řekla učitelka. Tak jo. Fajn. Alespoň si budu moct s Jungkookem promluvit.
Říkáte si... Proč si s ním nepovídám o přestávkách? Abych nepokazila jeho pověst.
(***)
,, Počkáme venku. " řekla Jisoo. Já jen přikývla.
,, Ty učitelky jsou fakt už trapný. " řekl Jungkook. ,, Hmm. " řekla jsem. ,, Jak se máš? " zeptal se. ,, Fajn. " řekla jsem. ,, Já taky celkem fajn. " řekl. ,, Jak ti říkají? " zeptala jsem se. ,, Kook, Jungkook, Kookie. " řekl. ,, Počkej, počkej. Kookie? " řekla jsem pobaveně. ,, No... Tak mi říkali v děcáku. " řekl. ,, Aha. " řekla jsem. ,, Nebude ti vadit, když se k tobě budu chovat jako dřív? " zeptal se. ,, Ne. Nebude. Je mi to jedno. " řekla jsem.
Měla jsem blbou náladu. Od té doby, co jsem se o něm dozvěděla to s jeho rodiči a poznala jsem ho z té psychické stránky, mám smíšené pocity. Pořád k němu cítím tu nenávist, ale teď i... Lásku? Nevím. Ale třeba se mi to ujasní, když se ke mně bude chovat, jako dřív.
Jakmile celá hodina skončila, šla jsem s holkama k Jisoo.
ČTEŠ
NEW {j.jk}
FanficTOTO JE JEDEN Z MÝCH STARŠÍCH PŘÍBĚHŮ, KTERÉ NEJSOU MOC DOBŘE NAPSANÉ, TAKŽE ČTĚTE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ. New Town New Home New School New Friends New Love New Life