Lucy'nin ağzından:
Okulumuzun açılmasına bir hafta vardı ve biz bu kutsal haftayı deniz kenarında geçirmeye karar vermiştik.Sonuçta hepimizin ailesi bize her ay fazla para gönderiyordu.Fazla para almamızın diğer sebebi ise 5 kişi aynı evde kalmamız da olabilirdi.Ben bu düşüncelerle uğraşırken Juvia sayesinde kendime geldim
"KIZLAAAAR!JUVİA SİZİNLE BERABER YÜZMEK İSTİYOOR."(Juvia)bu dediğine gülümseyip seslendim:
"PEKİALA BEN GELİYORUUUM!"(Lucy)
deyip koşmaya başladım,arkama baktığımda Mira ve Erza'nın da Levy'i kitabından sürükleyerek ayırıp geldiklerini gördüm.Tekrar önüme döndüm ve koşmaya devam ettim.Juvia'nın yanına varmama 10 adım kalmıştı.O sırada Erza'nın bana seslendiğini duydum.
"LUCY!DİKKAT ET!!"(Erza)
ama artık çok geçti.Ayağım bir taşa takıldı.ve kumları boyladı- boylamadım.Ha?şimdi farkettim de daha yumuşak bir şeyin üstündeydim.Sıkı sıkı yumduğum gözlerimi açtım.Açmaz olaydım..
Erza'nın ağzından:
Lucy gözünü açtığında yüzü kırmızının elli tonuna bürünmüştü.Cidden!aynı anda hem şanslı hem de şanssız olmayı nasıl başardı hiç anlamıyorum.kuma düşmek yerine sakura saçlı zümrüt gözlü bir çocuğun üstüne düşmüştü.Düşmek ne kelime aralarında sadece 2-3 santim vardı.
"Rahatını bozmak istemem ama artık üstümden kalksan."(Natsu)dedi sakura saçlı çocuk
lucy o kadar utanmıştı ki saniyesinde çocuğun üstünden kalkmıştı.Kalkarken de
"Ah,evet,çok üzgünüm."diye bir şeyler gevelemişti.Levy,Mira,Juvia ve ben de gülmemek için kendimizi zor tutmuştuk.
Natsu'nun ağzından:
Sarışın kız üstümden kalktığında başını önüne eğip bir şeyler gevelemişti.Çok utandığı her halinden belliydi.normalde böyle biri değildim ama kıza kanım kaynamıştı ben de onu teselli etmek için elimi uzatıp gülümseyerek konuştum.
"Merhaba, ben Na-"(natsu)
"ULAN ATEŞ KAFA İKİ DAKİKA YALNIZ KALDIN DİYE İNSANLARI RAHATSIZ ETME!!!"
Tam ağzımı açacakken mavi saçlı bir kız önüme geçip
"Kusura bakmayın ama Juvia hatalı olduğunuzu düşünüyor.Çünkü arkadaşınıza rahatsızlık veren Juvia'nın arkadaşıydı.Bunun için dostunuza kızmayın lütfen."(Juvia)
Gray'e bakıp pic smayl attım.
"Tamam ama Juvia kim?"(gray)
Juvia,Juvia"dedi mavi saçlı kız.Bu sohbet tuhaf yerlere gitmeye başladı.
"Juvia kendinden üçüncü şahıs olarak bahseder."dedi sarışın kız.Biz de Gray ile kıza minnet dilercesine baktık.
"Juvia adını söylediğine göre sıra sizde."(Juvia)dedi isminin Juvia olduğunu öğrendiğimiz kız.
"Ben Gray.Gray Full-"(gray)
"LAN ATEŞ BEYİN , BUZ KÜPÜ SİZ NE HALTLAR YİYİORSUNUZ BURADA HER YERDE SİZİ ARADIK,ÖLMEDİĞİNİZİ BİLMESEK CEHENNEME GİDİP BAKICAKTIK BE!!!"(GAJEEL)
"Arkadaşlarımın çıkardığı sorunlar için üzgünüm, bu şehirde yeniyiz de bundan dolayı bu kadar rahatlar.Hatamızı telafi etmek isterdik ama acil bir işimiz vardı."(Jellal)
"S-sorun değil hem aslında bizim dostumuz sizin arkadaşlarınıza rahatsızlık verdi.Asıl ben üzgünüm."(Erza)
"Ah,demek öyle.Sorun değil."(Jellal)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-FAİRY TAİL LİSESİ-
FanfictionFairy Tail Lisesinde okuyan 10 öğrencinin hikayesidir.benim ilk hikayem olduğu için hatalarımı mazur görün lütfen. -umarım beğenirsiniz-