Bölüm Şarkısı: Kaan Boşnak - Bizi Nasıl Etkiler
———"Gelirim. Sonsuza kadar gelirim."
———
Orkun gülümsemeyle karışık derin bir nefes verip ayağa kalktı ve kollarını belime doladı. Ben de gülerek kollarımı boynuna doladığımda ayaklarımı tam anlamıyla yerden kesip dönmeye başladı.
Kahkahalar içinde gülerken durup yüzüğü kutudan çıkardı ve elim tuttu. İkimiz de gülümseyerek elime bakarken yüzüğü parmağıma taktı.
Bir anda kocaman bir alkış koptuğunda koltuklara döndüm.
"Bravo!" diye bağıran Yiğit'e karşılık olarak ikimiz de gülerken onların ne zaman buraya gelip oturduklarını merak etmiştim.
"Ne teklif yaptı be, krala bak." diye bağırdı Doğukan hala alkışlarken.
"Bundan iyisi mezarda." dedi Kerem.
"Çıtayı yükselttin reis, yandık." diyen Ahmet'e hepimiz kahkaha atarken Orkun elimden tuttu ve beraber sahneden indik.
"Bayağı iyi teklifti yalnız. Hepimiz ayrı ayrı düştük." dedi Serap, yanlarına gittiğimizde.
Hepsinin hayranlık içeren bir ton cümlesinden sonra oradan çıkıp eve doğru yürümeye başladık.
"Çok güzeldi." dedim ellerimize bakarak.
"Beğenmene sevindim."
"Sadece karşıma geçip 'benimle evlenir misin' desen de beğenirdim."
"Boşuna uğraşmışım desene." diye dalga geçtiğinde güldüm.
Evin önüne geldiğimizde hepimiz bir ayrılma seansı yaşadık.
Erkekler Orkunlarda, kızlar bizde kalıyorlardı ve bu durumdan Ahmet, Merve, Ebru ve Yiğit baya karlı çıkıyorlardı.
"Yarın akşam görüşürüz." dedim gülümseyerek.
"Görüşürüz." deyip yanağımdan öptüğünde içeri girdim.
Yukarı çıktığımızda kızlar hep birlikte heyecanla odama daldılar.
"Bakayım." dedi Serap elimi çekeleyerek.
Daha ben bile doğru düzgün görememiştim yüzüğü.
"Ay çok güzelmiş." İrem erimişti resmen.
"Bayıldım." dedi Merve. "Yalnız teklif cidden mükemmeldi. Ben artık sözden sonra yapar diye düşünmüştüm ama son dakika golü attı çocuk."
"Diğerleri de hiç çaktırmadı. Kerem ağzından kaçıracağı için bütün gün arayamamış beni." İrem'in cümlesiyle hepimiz gülerken annem odaya girdi.
"Ne oluyor? Hepinizin yüzünde güller açmış." deyip yanımıza oturdu.
"Orkun Ahsen'e evlenme teklif etti." dedi Serap hevesle.
"Öyle mi?" dedi annem elime bakıp. Sanki hafiften gözleri dolmuştu. "Hadi yatın dinlenin." deyip odadan çıktığında arkasından kapıya baktım.
"Aa şeyi göstermeyi unuttum ben, dur." dedi Merve. Telefonunu açıp bir şeyler yaptıktan sonra bana verdi.
Bir fotoğraftı. Orkun önümde diz çökmüştü ve ben de şaşkınlıkla ona bakıyordum. İkimiz de kocaman gülümsüyorduk.
Merve'den fotoğrafı bana göndermesini isteyip telefonumu elime aldım.
Fotoğrafı paylaşıp altına 'Endless love*' yazdıktan sonra Orkun'u etiketledim ve paylaştım. *sonsuz aşk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZİĞİN RİTMİ
General FictionMüziği hayatının merkezi yapmış bir grup arkadaş düşünün... Onların aşk ve dostluk dolu tatili ile tatil sonrasında olanlar diyeyim siz direkt okumaya başlayın bence ;) -- "Seni seviyorum. Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Duyduğum her...