Depresyonun ilk evresi

120 6 2
                                    

Adımlarımı iyice sıklaştırdım.Eve varmama yaklaşık bir 8 dakika daha vardı.Bugün neden böyleydim ki noluyordu bana?Anlamıyordum bi türlü.Depresyona mı girmiştim ne.Yok artık daha neler canım.Birden düşünceler beynimde dolaşmaya başladı.'Eve gidicem,evde kimse yok.Babam daha işten gelmemişti.Anne desen yine kendine gidecek bir konferans ya da bir müzaere bulmuştur.Bakalım eve gelince yine elinde neyle gelecek.'Bir anda yönüm değişti ve eve yakın olan bir markete girdim.Gözüme ilk kestirdiğim çikolata,cips ve içecekleri aldım.Kasaya gittiğimde adam 'Bunların hepsini nasıl yiyeceksin bücür.'dermişçesine baktı.he abi he hepsini ben yicem oldu mu?Eve girdiğimde ilk iş evi kolaçan etmek oldu o benim çok zeki kardeşim(!) okuldan gelmişmi diye kolaçan etti etrafı.Görünürlerde yoktu.Direk odama girdim.Ve kapıyı kapattım.Nolur nolmaz canım.Odam her zaman ki gibi çok güzel bir şekilde dağınıktı.Anlamıyorum ki tek ben mi bu kadar dağınığım şu dünyada.İlk işim televizyonu açmak oldu .Aslında bilgisayara geççektimde şu üşengeçlik kahrolsun.Marketten aldığım tüm yiyecekleri önüme açtım.Üstüme puantıyeli pijamamı geçirdim.Klasik ev topuzu ve panduflarımla bayağı güzel gözükmüştüm.Ee yani depresyonda biri için gayet güzel sayılırdı.Kanalları değiştire değiştire bir hal olmuştum.Neyse ki şu moda yarışmaları vardı.Kapının çalınma sesiyle oturduğum yerden kalktım ve önüme baktım.İçeri birisi girse evde 10 kişilik parti verdiğimi sancaktı.Bir çırpıda çöpleri poşete doldurdum.Neyse ki el çabukluğum vardı.Koşarak açmaya gittiğim kapıda alt tarafı alt komşumuzun 'Annen evde mi Ela?'cümlesini duymak için gittiğimi anladım.Eğer bir daha böyle bir şey olursa önce kapının deliğinden bakmayı not ettim kafama.'Yok saniye teyze gelince söylerim uğradığını .'dedim hadi teyzeciğim bir an önce git dermişçesine.'Tamam yavrum.'demesiyle kapıyı kapatmam bir oldu.Ayıp mı olmuştu ne ?Aman boşver dedim kendi kendime .Sen depresyondasın kızım.Acaba bir daha geçsem mi derken yarın gidilecek performans ödevleri geldi aklıma'EYVAH'dedim cırtlayan sesimle.Yapmak istemiyodum ödev mödev.Zaten beni depresyono sokan yer o hapishane değilmiydi.                                                                  (1 saat öncesi)

Heh son derse girmiştik.'Hele şükür.'9.ders yorgunluyla ,aslında her zaman ki halimizle sınıfın yarısının başı sıradaydı.Ders kimyaydı.Dinlemekle dinlememek arasında kaldım.11.sınıf olmamıca rağmen ben bu konuları 8.sınıfta işlemiştik ben anlamıştım,ayağına yatıp masanın üsteni koydum başımı.Hacer'in dürtmesiyle kendime geldim.'Noluyo ya niye kal...'derken 'Evet Ela 3. soruyu okur musun?'Ben gayet rahat tavırlar önümdeki kitaptaki soruyu okumaya başladım.Bu hoca hep böyleydi.Okutturur.Daha sonra kendi çözerdi.Hüsrana uğramamıştım.Ee madem uyandım biraz gevezelik yapalım diye düşündüm.Hoca zaten bana pek bişey demezdi.Benden korkuyomuydu ne.

'Ela şşt' arkama döndüm birden 'Ne var.'Hadi çabuk söle ne söliceksen dermiş bakışı attım Betül 'e.'Bak Ceydayla Görkem çıkıyomuş.'pek dinlemediğimdem 'eee' dedim.'Elaa GÖRKEMLE CEYDA diyorum.'yanlış mı duydum ben.'Neee ' diye çemkirdim.Görkem hani şu benim 10.sınıftan beri hoşlandığım,, beğendiğim çocuk.Hani mavi gözlü,kumral saçlı çocuk.'Yok artık Emin misin Betül bak nerden öğrendin hem.Sence o çocuk Ceyda aptalıyla çıkar mı?'Önüme döndüm ve Ceydayı süzmeye başladım.Güzel kızdı aslında,hem yeşil gözleride vardı.Offff off.'Doğru kızım inanmassan git sor.'Zaten sinirden gerilmiş dersten bıkmış olan beni bide bu haber harap etmişti.'Olabilir canım.Sonuçta bana bakçak hali yoktu ya.Boşverin be hem zaten ben onun huylarını pek sevmemiştim.'diyerek döndüm önüme.Gerçekten öylemiydi.O düşünceli bakışlarını beğenmemişmiydim.İŞte böyle başladı benim aşk hikayem ya da böYle mi bitti?


İLK BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU CANLAR

YORUM VE VT 'LERİNİZİ BEKLİYORUM.

ÇOK ÇOK ÖPTÜM :)

Benim CADI SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin