Dopis

2.3K 76 0
                                    

"Jo" odpověděl a otočil se, abych na něj neviděla. Věděla jsem, že není v pořádku, ale nemohla jsem s tím nic dělat. Snažila jsem se ho zeptat na to, co se stalo, ale vyvolal mě učitel fyziky na zkoušení. Díky tomu jsem mohla alespoň lépe vidět na Shawna. Ze začátku byl jen smutný, ale pak jsem uviděla, jak se mu po tváři zkutálela slza. Pak je ale zatlačit zpátky. Ze zkoušení jsem nakonec vyvázla, protože začalo zvoněnit.

Zbytek dne ve škole proběhl celkem v pohodě, psali jsme test z fyziky, na který jsme Lauru připravovaly. Dopadl celkem dobře, já měla za dva, Kate za 1 a Laura lepší 3. Najednou šla Laura za Shawnem a zeptala se ho, jak dopadl test z fyziky. Jen se na ni podíval, a zase uhnul pohledem. Pak tiše promluvil:"Dostal jsem dvojku" řekl a víc se s Laurou nebavil.
"Holky, ten má tak sexy hlas, ono nestačí, že má hezký tělo, on musí mít i hlas hezký." řekla Laura potom, co se vrátila od něj. "Jen škoda, že moc nemluví" podotkla později.
Po škole jsme šli do domova. Já, Kate a Laura ve předu, kde jsme si povídaly, probraly jsme zase celý učitelský sbor a pak i dětský domov. Neměla jsem tohle 'drbání' vůbec ráda, protože mi to přišlo nefér, vůči ostatním. Shawn šel pomaleji za námi a v ruce držel ten zmačkaný dopis a četl ho pořád dokola. Byl na něm vidět smutek a vztek.
Přišli jsme 'domů' a teta Helen nám už připravovala oběd. Najedli jsme se a šli dělat úkoly a učit se. Večer jsme se osprchovaly a s holkama ležely v posteli a povídaly si, když najednou přišly obě tety a řekly nám, ať dáme pozor na Shawna, že je tu nový a má za sebou těžkou minulost, tak ať mu pomáháme ve škole a povídáme si s ním. Potom co odešly začala zase Kate s tím, jak je Shawn sexy a Laura se k ní přidala. Já jen v tichosti ležela na posteli a přemýšlela. Nad čím? Nechtěla jsem si to přiznat, ale nad Shawnem. Nevím jak se to stalo, ale ten sexy kluk, jak holky říkaly, se mi dostával do hlavy čím dál víc a já tomu nemohla zbrabit. Zase mi ho bylo líto a zajímalo mě, co to bylo za dopis, nad kterým se rozbrečel. Věděla jsem, že kdybych za ním přišla, neřekl by mi co se stalo, ale v hlavě se mi honila jenom jedna otázka: Mám za ním jít?
Byla jsem tak hluboce zamyšlená, že jsem si ani nevšimla, že už holky usnuly určitě na mě mluvily, ale já je nevnímala, byla jsem tak zabraná do svých myšlenek, že jsem nevnímala nic. Nemohla jsem usnout, a tak jsem se rozhodla jít za Shawnem.
*
*
*
*
*
A jak ta návštěva u Shawna dopadne?

Kluk z děcákuKde žijí příběhy. Začni objevovat