Időt áthidaló érzelmek

212 22 1
                                    

"Nem bírom tovább" -Mephisto a folyópart szélén sétálgatott. Azzal szórakoztatta magát, hogy az útjába kerülő kavicsokat elrúgdalta.

"Nem bírom...elmondhatatlanul hiányzik a csókja, az érintése..."

Mephisto lassan már három hete van itt, a múltban. Ezalatt az idő alatt minden alkalommal meglátogatta Piroskát. Beszélgettek, nevettek...de nem történt semmi. Sem egy csók, sem egy érintés. Mephistot pedig ez már lassan kikészítette. Mióta Piroskával együtt volt, soha nem volt példa arra, hogy ilyen hosszú ideig nélkülözniük kellett egymást.

Mephisto tudta, hogy nem szabad a dolgokat siettetnie, de a Piroska iránt érzett vágyai elfeledtették ezt vele.

Mephisto másnap szokás szerint dolgozni ment. Egész idő alatt Piroska járt a fejében. Elhatározta, hogy megteszi a következő lépés.

Egy éppen készülő ház tetején üldögélt. A tetőgerendákat rögzítette egymáshoz. Nyugalmasan dolgozgatott, ám valamilyen zaj megzavarta. Hangos szóváltások hangja csapta meg a fülét.
Emberként már nem volt olyan éles a hallása, ezért nem tudta kihallani, miről beszélnek.

-Hé! -szólt le egy alatta dolgozó másik munkáshoz. Ő unottan nézett vissza rá -Mi ez a lárma? Nem tudod, mi történik?

A férfi megrándította a vállát.

-Nem -felelte kurtán.

Mephisto azt gondolta, akkor inkább nem foglalkozik vele.

-Mephistoo!!! -kiálltotta valaki a nevét.

-Mi az?? -kiabálta vissza Mephisto. Itt már csak így volt szokás.

-Gyere le! Valaki beszélni akar veled!!

Mephisto egyből Piroskára gondolt.
"Talán eljött meglátogatni" -gondolta nagy boldogan.

Gyorsan lemászott a tetőről. Odasietett a nagy tömeghez. Csalódottan látta, hogy Piroska nincs itt.

-Igen? Ki keres?

A tömegből egy férfi rontott előre, közben félrelökve mindenkit, aki az útjában állt.

-Te vagy az a jöttment aki a nőmet környékezi???

A férfi vele egykorú lehetett, talán inkább fiatalabb is. Magasságra nem volt olyan magas, mint Mephisto. Ez látszólak zavarta is, lehetett látni rajta, hogy jól kihúzza magát, csak hogy kompenzálja a magasságbeli különbséget.
Barna, göndör haja és szeplős arca igazán különlegessé tette, ám nem vonzóvá.

-Én is örvendek. Kivel van dolgom? -Mephisto tisztában volt vele, hogy ez a szeplős Piroska "vőlegénye". Ezzel a kérdésével csak még jobban bosszantani akarta a férfit.

-Harris. Az a csávó, akinek Piroska a menyasszonya.

-Tudtommal nem vagy a vőlegénye.

-Még hivatalosan nem. De nincs is szükség formaiságokra. Piroska úgyis a feleségem lesz.

-Erről megkérdezted őt is? Csak mert nekem úgy tűnt, ő nem igazán ezt szeretné.

Harris szúros szemmel nézett Mephistora.

-Figyelj, nem tudom, melyik isten háta mögötti falucskából keveredtél ide, de nálunk ez a hagyomány. Már régóta eldöntetett, hogy férj és feleség leszünk. Szóval nem kell itt feleslegesen jártatnod a szádat. Csak maradj távol Piroskától, világos?

Piroska és a Farkas 2 -A boszorkány átkaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant