"Tim, nechoď"

39 3 0
                                    

"Bri!" skríkla na mňa mama keď zistila že som už mesiace nehral na klavíri. "Brian! Okažmite sem nacupitaj!" povedala dosť naštvane a tak som k nej došiel. "Mami, nechcem hrať na klavíri! Chcem sa venovať gitare a to je všetko!" povedal som a prišiel som späť do izby.
Zobudil som sa. Bol to iba sen. Vyšiel som z izby a išiel som do kúpeľne kde som si umyl zuby a išiel sa prezliecť do izby. Prezliekol som sa a išiel som sa do kuchyne naraňajkovať. Chytil som batoh nabalil som sa a bežal som za Timom a Rogerom. "Tak, Tim, povedz mu to!" pochvíli vykríkol Roger na Timma. Vedel som že sa niečo deje. "Odchádzam." povedal. "Čo?!" skrýkol som naozaj zdesene. Tim trošku aj uskočil. "Odchádzam do Humpy Pong." povedal. "Tim, nerob to!" povedal som so slzou na krajíčku. "Prepáčte chalani, ale oni budú ešte veľký." povedal, chytil basu a odyšiel. "Ten mizera!" rozčuľoval sa Rog a chystal sa už hodiť doňho kameň. Zastavil som ho včas a preto kameň ani neodhodil. Práve išiel okolo Farrokh 'Freddie' Bulsara. "Kedy bude najbližší koncert?" spýtal sa Fred s úsmevom a čakal niaku veselú odpoveď. "Nebude." povedal Roger a zapálil si cigaretu. "Prečo? Hovorte?" skrýkol Fred a sadol si na lavičku oproti nám. "Tim odišiel." povedal som. "A čo keby, som bol váš nový frontman ja?" povedal Fred a pomerne dosť sa usmial. "Potrebujeme hráča na basu," povedal Rog a usmial sa. Tak a máme nového frontmana. "Fred?" spýtal sa po chvíľu Rog. "Ty hráš na klavír, že?" spýtal sa a Fred prykývol. "Super, klavírista v rockovej skupine..." povzdychol si. "Neboj sa, s klavírom to bude dokonalé," povedal Fred a do minúty zmizol a ostal som len ja a Rog. "Blondínka, ja už asi idem, potrebujem sa vyspať a učiteľom nevysvetlíš čo robíš po nociach..." povedal som. Rozlúčil som sa s blondínkou a za chvíľu som bol doma, v posteli a pomaly som sa ponáral do ríše snov.

Crazy Little Thing Called LoveWhere stories live. Discover now