Разкрити тайни

121 10 11
                                    

- Нали ти казах да стоиш далеч от мен и Крис! Защо отново се върна? Нали съм проклетата ти дъщеря, никой не те иска !!

- Камила не говори така на майка си. Не знаеш какво е станало за да се караме.

- Коя си ти да ми държиш сметка?

- ТВОЯТА МАЙКА!!

- АЗ НЯМАМ ТАКАВА МАЙКА! НЯМАМ ТАКЪВ ЧОВЕК В ЖИВОТА СИ!

- АЗ ТЕ ОТГЛЕДАХ, АЗ ТЕ ВЪЗПИТАХ И АЗ ТЕ НАУЧИХ КАК ДА ГОВОРИШ НА МАЙКА СИ!!

- ТОВА НЕ ЗНАЧИ ЧЕ ТЕ ОБИЧАМ ИЛИ ЧЕ ТЕ ИСКАМ В ШИБАНИЯТ МИ ЖИВОТ!! НИТО АЗ, НИТО КРИС НЕ ТЕ ИСКАМЕ!!! РАЗБРА ЛИ ?!

- Значи предпочиташ да си с двама мъже от колкото с майка ти!

Каза нагло тя. Тук вече прекали. Ударих й шамар. Тя залитна но не падна.

- АЗ НЯМА ДА СЪМ КАТО ТЕБ!!!

Разкрещях й се.

- Няма да ми посягаш! Ти си никоя. Същата си като баща си. Инати сте идвамата. Ти си едно разочорование!! Отгледах нищожно дете. Крис е по добър от теб....

- ДОСТАТЪЧНО!!! Нямаш право да говориш така на Камила! Изчезни от тук и от живота ни!! - каза Чънг и я бутна към вратата. Тя тръгна, стигна до вратата. Спря обърна се.

- Не сме приключили, това е само началото. До тук с щастливия ви живот, от сега нататък ще превътна живота ви в ад!- каза тя. Аз отидох до нея бутнах я да излезе от кафенето и се свлякох по вратата. Заплаках от яд, гледайки пода. Момчетата дойдоха при мен. Шуга ме прегърна.

- Не я слушай, ти си прекрасна каквато си. Моля те не плачи. Не си заслужава !- каза той. Аз се сгуших в него плачейки в гърдите му.

- Кам не се притеснявай, ние ще сме до теб. - каза Хоби галейки ми косата. Аз се успокоих малко. Отделихме се, Шуга ми изтри сълзите нежно и ме целуна по бузата, челото и носа. Аз се изкикотих, а Шуга ми се усмихна.

- Така е по добре. Хайде стани - каза Шуга и ме изправи от пода. Сега трябва да поговоря с Чънг.

Отидох до него. Аз, Крис и Чънг седнахме на една маса.

- Защо си крил това от нас?- каза Крис

- Крих го, защото не исках да разбирате така. Мислих си, че ще разберете по късно.

- А защо си смени името?- казах

- По същата причина

- Значи сме работили за собствения си баща?- каза Крис, а той кимна.

Тя И BTSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora