Paten hep benim içimde olacak

373 20 1
                                    

(Bir önceki bölümü okumayı, oylamayı ve vote vermeyi unutmayın.)

Yeni evimizin önünde elimizde valizlerle duruyorduk. Yeni evimiz Cancun'daki evimizden daha büyüktü. Ailem zengindi ama benim biyolojik ailem değiller. Biyolojik ailemin kim olduğunu bilmiyorum ama ailem benim sahip olabileceğim en iyi aile. Onları çok seviyorum.

Yeni odama çıktım ve eşyalarımı yerleştirdim. Bu iş benim 1 saatimi aldı.
İşim bitince annemlerden izin isteyip şehri keşfe çıktım. Tabi patenlerimle.

Şehri gezerken Jam&Roller adında bir paten pisti ile karşılaştım ve tabiki hemen üye oldum. Hiç zaman kaybetmeden pistte kaymaya başladım. Piste bakarken dalmışım bir çocukla çok kötü çarpıştım. İkimizde yere düştük. O hemen kendini toparladı ama kalkmadı. Beni izlemeye başladı. Ben de sersemlemiştim. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Sonra gözlerimi bana çarpan yada çarptığım  çocuğa çevirdim. Bu çocuk uçakta tanıştığım çocuktu. Bana güldüğünü fark edince "Sen kime gülüyorsun" diye sordum. "Sana" diye cevap verdi. "Çok komiksin bunu biliyor muydun?" Ona adını sordum ve Matteo olduğunu söyledi. Sonra ayağa kalktı ve bana elini uzattı. Bende karşılık verdim. Elimden tutup çekti beni ve sonra gözlerimiz birleşti, yüzümüz çok yakındı, nefesim kesildi. Kendimi toparladım ve ondan uzaklaştım. "Bir dahakine dikkat et." dedim ve uzaklaştım. Beni takip etmeye başladı. "Niye beni takip ediyorsun?" diye sordum. "Başkalarına çarpıp düştüğünü görmek yada seni kurtarmak güzel olur. Nede olsa ben senin kahramanın değil miyim?"diye bilmiş bilmiş cevap verdi. "Hayır değilsin." diye karşılık verdim. Bir süre bu muhabbet devam etti. Sonra ben konuyu değiştirip paten yarışmasına getirdim. Nasıl katılabileceğimi sordum.

_Oraya eşsiz katılamazsın.
_Ama benim bir eşim yok.
_O zaman benim eşim olabilirsin. Nede olsa çok iyi bir patenciyim.
_Eminim öylesin.

Sizce Luna Matteo ile kayacak mı? Yorumlarınızı bekliyorum. Oylamayı ve vote vermeyi unutmayın.☺️

Soy Luna Yeni Bir HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin