-Oké?- mondtam lelkes barátnőmnek.És elmeséltem neki hogy mi is volt.
-Úr istenn! Randira hívott?- mondta Dia amikor befejeztem.
-Igen. Ahjjj alog várom!- mondtam boldogan. Még egy ideig beszélgettünk utána mentünk órára. Mert becsöngettek. Óra után Diával kimentünk az udvarra.
-Sziasztok lányok!-köszönt egy ismerős hang.Megfordultam és megláttam Davet.
-Szia!-mondta Dia.
-Szia Dave !-mondtam én is.
-Akkor áll még a randi hercegnő?-kérdezte Dave mosolyogva tőlem.
-Persze.-mondtam gyorsan.
-Remek. Akkor majd suli után hercegnő!-mondta és gyengéden megcsókolt.
-Szia!-kiáltott Dia utána.Dave csak vissza intett.
-Beléd zúgott!-mondta Dia amikor már kezdtem magamhoz térni a csók után.
-Te bolond vagy!
- Te meg vak ha nem veszed észre!
-Nem szerelmes belém!-mondtam Dának. Aki nem hitt nekem mert meg volt a saját véleménye.
-De igen..
- Nem.
A nap további része gyorsan eltelt. Negyed egy elött 6 percel kiértem a suli elé. Dave már ott várt rám.
- Szia hercegnő.-köszöntött és megint megcsókolt. De most szenvedélyesebben. Vissza csókoltam és vagy 3 percig csókoloztunk.Majd kézen fogott és elmentünk a parkolóig. Beültünk a kocsiba.
- Készen állsz hercegnőm?.-kérdezte.
-Igen!
És elindultunk. Egy kávéházhoz értünk. Elöszőr Dave szállt ki. Gyorsan átfuttot az én oldalamra és kinyitotta az ajtót. Kéz a kézben mentünk be.Leültünk egy üres asztalhoz.
-Sziasztok mit hozhatok?-kérdezte a pincér...
-Én egy capuccinót kérek. És te Jázmin.?
-Én is.-mondtam. Pár perc múlva már hozta is.
-És milyen napod vol hercegnőm?-kérdezte mosolyogva.
-Miért nevezel hercegnőnek?-csúszott ki a számon.
-Hát megmondom őszintén. Nagyon tetszel. És totál belédzugtam. Nem most akartam elmondani de ha már rákerdeztél akkor elmondtam most.-fejezte be. Nekem meg leesett az állam. Igaza volt Diának....Kábultan néztem magam elé. Nem tudom hogy hányszor szolhatott Dave amikor meghallotam nevem.
-Jázmin?-szólt Dave.
-Igen?-kérdeztem vissza.
-Jólvagy?Kicsit sápadt vagy..-mondta adódó szemekkel.
-Persze csak nagyon megleptél ezzel a kijelentéseddel.-mondtam még mindig kábán.
-Mit szolnál ha nálam folytatnák?.-kérdezte.
-Részemről oké.-mondtam lazán.
Dave kifizette a capucinot és kimentünk a kocsihoz. Beültünk és elindultunk.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szerelem vagy csak játék ?
RomanceSziasztok ! Előre is bocsi ha kicsit gyenge lesz az első storym. De én még kezdő vagyok. Olvasni szoktam persze de írni ez az első. Remélem hogy azért sokan elolvasátok! Köszi!😍😘 Ez a sztory nagyon régóta fogalmazódik már bennem. És örülök hogy...