След като Нана се увери, че малкото момче спи непробудно, стана от леглото, но остави нощната лампа да свети. Излезе от стаята, като не затвори плътно вратата и се отправи към хола. Значи тук живееше Марк, а? И то с Хюк. Мамка му, толкова му завидя за това.
Взе двете чаши от масичката в хола и ги занесе до кухнята, където ги изми, оставяйки ги на сушилника до мивката. Подпря се на плота, но сякаш нещо го подтикна да се върне в хола. Спря осветлението за всеки случай и застана до прозореца, взирайки се в мрака. Отсреща, между дърветата зад паркинга пред блока, имаше някой и той го виждаше отлично. Позна мъжа, който го бе проследил до гробищата и свъси вежди. Значи този тип го следеше навсякъде.
Край, до тук беше.
Взе якето си и пътьом го облече. Грабна ключовете за апартамента на Хюк и излезе, слизайки бързо по стълбите. Излетя от входа, оглеждайки се на светлината на уличните лампи. Насочи се право към мястото, където бе видял преследвача си, пазейки тишина.
Онзи изглеждаше доста объркан от това, че го е загубил от поглед. Глупакът гледаше само нагоре към апартамента и не забелязваше, че Нана е точно зад гърба му.
Джемин рязко го хвана за яката на дрехата, карайки го затаи дъх.
- Кой си ти? - каза студено Джемин, пращайки тръпки по гръбнака на непознатия. - Кой те праща?
- Аз...
Пелтеченето му само изнерви розовокосият повече и той го блъсна в близкото дърво грубо.
- Отговаряй.
- Дж-джони - едва успя да изрече той, понеже Нана го стискаше за гърлото със злоба.
- Кажи на Джони да престане да ме следи - той присви очи - и да праща мижитурки като теб. Също и да остави Донгхюк на мира, защото всичките години, в които съм се държал настрана от работите им, ще му се стъжнят. - Джемин го стисна още по-силно. - Ясен ли съм?!
- Д-да...
- Върви и му предай това и се радвай, че ще го направиш, защото щях да те убия точно тук. Разбрахме ли се?
Мъжът кимна бавно и той го пусна, при което другия си пое рязко дъх.
- Изчезвай - почти изплю Нана и се върна обратно към входа на блока.
Нямаше да позволи никой повече да бъде наранен, нито пък щеше да стои безучастен. Не и този път. Не успя да спаси Айрин, но щеще да даде всичко от себе си, за да предпази Хюк от тези нещастници. Дори това да значи да го отнеме от Марк.
YOU ARE READING
Website for couples
RandomДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?