flashback

38 5 1
                                    

|flashback|
Genç adam marketen hasta olan sevgilisi için yiyecek bişey aliyodu .aslında evde istediği herşey vardı ama sevgilisi zorla gondermişti .genç adam da sorgulamadan çikmişdı çünkü sevgilisi ilkez ondan bişey istemişdi ...

Genç kadın kanser hastasıydı çok ömrü kalmamıştı genç kadının  bunu bilyordu hissediyordu ama jine bundan bahsetmemişdi çünkü üzülecegini
biliyordu...

...

Geňç adam kapıyı açtı mutfağıya giderek elindeki poşetleri koydu .
Genç kadına seslendi "sevgilim ben geldim"
Kadın cevap vermeyince hemen koşarak genç kadinin odasına giti .
Gittiğinde karşısındaki ölü bedenle karşılaşınca eli kolu titredi çıgılıklar atıp aglmaya başladı . Genç kadının ona bıraktığı 
Mektupu gördü genç adam biyandan ağlıyor biyandanda mektupu okuyordu...

Mektupta şöyle yazıyordu:
Biliyorum sevgilim şuan agliyosun mektupu okurken ama lütfen ağlama ...
Eğer sen üzülürsen ben senden bin kat daha çok üzülürüm...
Aslında bı yandan seviniyorum artık bana bakmak zorunda deyilsin sevgilim.
Git ve hayatını yaşa yeni arkadaşlar edin tatile git .
Gece hayatına karış
En önemlisi de sevgilin olsun seni tanıyorum Jin kendini kaybedikceksin biliyorum ama öyle olmanı istemiyorum lütfen bana sözver yeni insanlarla tanışacagina dagir .benim gibi biri olsun seni sevsin sana değer versin .
Seni izleyeceğim sevgilim. lütfen seni markete gönderdiğim için kızma bana senin önünde canımı vermek istemedim ozaman daha çok üžülürdün...
Hoşçakal sevgilim ....
Kendine iyi bak ...
___
Genç adam sonkez kadının tapuduna dokunarak şöyle dedi 'hoşçakal sevgilim '..

Genç adam artık onu özlediginde resimlerine bakmakla yetiniyodu...

____Evet yeni bölüm geldi lütfen oy vermeyi unutmayın yine kısa bı bölüm flacback yazmak zorundaydım olayları daha iyi analmaniz için ^^Umarım beğenirsiniz:))

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

____
Evet yeni bölüm geldi lütfen oy vermeyi unutmayın yine kısa bı bölüm flacback yazmak zorundaydım olayları daha iyi analmaniz için ^^
Umarım beğenirsiniz:))

Taejini sevin💜

sonbahar|taejin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin