Szereplők

302 12 0
                                    

LISA SCOTT
Tizenhat éves vagyok. Rengeteg hobbim van. Mindig úgy neveltek, hogy soha ne bízzak meg senkiben és ne mutassam ki az érzelmeimet. Édesapám katona, édesanyám halott. Egyke vagyok. Egyedül élek egy lakásba ami apám nevén van. Carol szinte az egyetlen barátnőm. Vele megosztok pár dolgok, de nem terhelem a problémáimmal. Lucast kiskorom óta ismerem, viszont tudja mikor nem kell szólnia egy szót sem, csak a jelenlétével bátorít.

CAROL COLLINS
Tizenhat éves vagyok akár csak a legjobb barátnőm Lisa. Imádom a pompomlányokat ezért is szeretnék nagyon bekerülni majd a csapatba. Jack a legjobb fiúbarátom, bár lehet, hogy többet érzek iránta. Édesanyámmal és édesapámmal élek, bár apám mindig távol van a munkája miatt.

LUCAS HICKS
Tizenhét éves vagyok. Nagy haverom Jack. Sokat szoktam vele lógni. Általában vidám ember vagyok, de van egy nagy flegma énem is. Bár ezt Lisának sosem mutatom meg. Gyerekkorom óta ismerem őt és imádom. Mindent tudok róla amit csak lehet. Egy időben még voltam a katonaságnál csak miatta, hogy találkozzak az apjával. Sosem tudom mit érez olyan jól el tudja relyteni előlem, így nem tudom hogy ha elmondanám, hogy többet szeretnék ő benne lenne-e.

JACK MILLER
Tizennyolc éves vagyok. Lucas nagy spanom. Sokat vagyok Carollal. És lehet egy kicsit többet szeretnék barátságnál, de még nem vagyok benne biztos. Van egy nagyon furcsa barátnője, de amúgy bírom.

CHU KEHUAN
Tizennyolc éves vagyok. Cserediák. Most lesz az első évem cserediákként, ezért kellett egy felkészítő aki nem más mint Jack. Jóba lettem vele. Sokakat ismerek meg általa.

LINDA WATSON
Tizenhét éves vagyok és imádom a pasikat. Persze egy éjszakánál több nem kell nekem tőlük, de értitek a lényeget. Jacobbal töltöm a legtöbb időmet. Mondhatni már egy pár vagyunk.

JACOB WINTERS
Tizennyolc éves vagyok. Lindával szoktam lenni, bár remélem nem gondol többet bele a barátságunkba az a hülye liba. Na ennyit rólam, csövi.

Egy új érzésWhere stories live. Discover now