~3 hafta sonra~
Tordun gözünden
"yanlız ben çoooooooooooooook sıkıldım hadi havuza gidelim"dedi edd bağırarak...
Herkez kafasıyla onayladı ben de dahil herkes arabaya bindi tom ve ben arkadaydık edd arabayı sürüyodu matt de yanında ön koltukta oturuyodu yaklaşık 1saat sonra havuzun önune varmıştık ki havuz kapalıydı "edd neden bir otelde tatil yapmıyoruz"dedim fikrim herkezin hoşuna gitmiş gibiydi.
Tabi bir otelde kalıp tatil yapmak için uzak bir yer seçicektik ve bu yolun daha fazla uzuyacağı anlamına geliyodu...
Sonunda bir yer seçtik ve bilin bakalım tabiki.
Yol 2 gün sürücekti
Ama bu düşünceler filan uykumu getiriyo...........
Tomun gözünden (gözü yok ama niyse ;^;)
Veeee tord uyudu ya çok tatlı ama azı açık uyumuş aq.... hmmmm acaba kucağıma yatırsam edd bişey der mi?
"Edd tord uyumuş" dedim. Edd kafasını çevirmeden "peki" dedi. Hmm. Niye söyledim ki ne bekliyodum tord u kucağıma yatırdım edd bir anda durdu "niye durduk edd" dedim. "Biraz mola vericez"dedi edd bir marketin önünde durmuşuz. gidip içecek bir şeyler aldık... edd kola matt o içecek almadı bir dondurma aldı ben ise tabiki smirnoff
Biraz dinlendikten sonra yola devam ettik...
Güneş doğarken tord uyandı edd "günaydın uyuyan güzel "deyip kıkırdadı.
Tord ise sadece gözlerini kısmakla yetindi
"Tom tord siz birbirinizi seviyormusunuz ? " dedi edd ikimizde buna ne cevap verebilirdik ki "e-evet edd" dedi tord kısık sesle....
edd gülümsedi ^v^
Ve sonunda otele gelmiştik. Matt arabadan indi esnedikten sonra otele girdi edd de mattin peşinden gitti. Ben ve tord onlardan sonra girmiştik onlar şimdiden oda sećmeye başlamışlardı birleşik bir oda bulduk 4 kişilikti hmmm ama nasil edd e sorucaktım ki odayı aldı ve asansöre koştu... tord ve ben de asansöre yetişmek için nefes nefese kaldık. Ama başardık ...
Eminim ikimizde içten edde sövüyorduk
❤şimdilik bu kdr bb red army üyeleri💎😘