Tähän alkuun haluun sanoo et What am I on sairaan hyvä biisi streematkaa sitä!
-------------------------------------------------------
Idan nkViisi poikaa jotka hyvin tunnistin kävelivät pöytämme luokse. Jonah käveli etummaisena ja hänen jälkeensä kävelivät Zach, Corbyn, Jack ja Daniel. Pojat istuutuivat pöytäämme, kun olimme vastanneet myöntävästi heidän kysymykseensä. Jonah istui vapaaseen tuoliin vierelläni ja Corbyn ja Daniel hänen viereensä. Jack ja Zach istuivat toiselle puolelle pöytää Svean viereen. Pojat aloittivat keskustelun, jota minä seurasin kiihkeästi.
-Missä päin Suomeen te asuitte Ida? Corbyn kysyi. Oletin Jonahin kertoneen heille nimeni.
-Helsingissä asuttiin, mutisin pojille vastaukseksi. He kyselivät muutaman helpon kysymyksen minusta ja vaihtoivat sitten aihetta. Kun minä ja Svea olimme syöneet pizamme, siirryimme kuuntelemaan poikien huonoja vitsejä (mitä lukee gigantin työntekijän palkkakuitissa? Tyhmää maksaa liikaa.). Vähitellen molemmat huomasimme, miten Zach alkoi hivuttamaan käsiään Jackin lautaselle, millä oli vielä pizzaa toisin kuin Zachin omalla. Kun Zach alkoi mussuttaa Jackin pizzaa, minua ja Sveaa alkoi naurattaa ja pojat huomasivat sen.
-Mikäs teitä nyt naurattaa? Jack kysyi. Se laittoi meidät nauramaan vielä kovempaa. Svea nyökkäsi Zachin päin. Jackilla meni käännyttyään hetki tajuta mutta sitten:
-ZACHARY DEAN HERRON! MITEN SÄ USKALLAT SYÖDÄ MUN PIZZAA! Tämän jälkeen meillä kaikilla meni pokka, jopa Jackilla, joka oli ''murjottanut'' noin 2 sekuntia.
-No tytöt te varmaa lähete kotiin ja pojat me lähetään takas studiolle, Corbyn totesi, kun olimme kaikki rauhoittuneet.
-Joo, mennää Ida.
-Jep, oli hauska tavata pojat, sanoin ja minä ja Svea lähdimme takaisin kotiin.-Oli hauska tavata? Kuulostit siltä, että et ois koskaa näkemä niit enää uudestaan, Svea ihmetteli pizzerian ulkopuolella.
-No emmä usko et meistä mitää ylimpii ystävii tulee, vastasin.
-Vielä joskus mä istun sun ja Zachin häissä, luota muhun, Svea virnisti.
-Pyh, mutisin. Jos minä tuntisin jotain tuolle ihanalle hieman punaposkiselle pojalle, tunteet eivät olisi molemminpuolisia.
-Hei, sä kävelit ohi, Svea huusi perääni. Hups, niin kävelinkin.-Hei, muuttoauto tuli, kuulin Jonahin äänen Svean huoneen oven ulkopuolelta. Olimme pelaamassa toista kierrosta Unoa.
-Joo mä tuun, totesin. Talon pihassa tosiaan oli astetta suurempi pakettiauto, josta äitini ja isäni nostelivat jo pahvilaatikoita. Nappasin sieltä itsekkin yhden, joka painonsa perusteella oli se, mihin olin pakannut kirjoja. Koska laatikko oli niin painava, pysähdyin porrastasanteella keräämään voimia, jonka Jonah tietenkin huomasi.
-Haluuks sä et mä kannan sen? Tää on meinaa aika kevyt, Jonah sanoi osoittaen omaa laatikkoaan. Suostuin ja kannoin huomattavasti kevyemmän laatikon huoneeseeni.
-Mitä tiiliskiviä sä sinne laatikkoon olit laittnu? Jonah kysyi matkalla alas.
-Kirjoja, naurahdin.
-Aha, sä taidat olla oikee lukutoukka.
-Joo, suunnittelin lukevani koko kesän, mutta siihen tuli muutos.
-Vai niin, no meillä alkaa poikien kaa huomenna loma, me keksitään sulle jotain muuta tekemistä ku lukemista, Jonah suunnitteli.
-Pelottavaa, totesin.Kävelin ulos katsomaan olisiko siellä vielä laatikoita kannettavana. Kun kävelin katsomaan pakettiauton sisään siellä oli vain Jonah.
-Hei mulla ois sulle yks kysymys, tämä sanoi.
-Kysy pois, vastasin.
-Onks tää sun? Jonah kysyi ja veti takaansa mustan kitarakoteloni. Vannon, että näytin ihan tomaatilta.
-Mmmh, mutisin.
-Oikeesti? Sä osaat soittaa kitaraa? Jonah innostui. -Niinki vois sanoo.
-Voiks sä näyttää.
-Käyks huomenna? kysyin pojalta.
-Tietty, Jonah sanoi ja ojensi kotelon minulle. Sitten tämä meni ohitseni sisälle. Oh god. Olen luvannut soittaa huomenna kitaraa lempi bändini jäsenelle. Mitäköhän tästäkin tulee?-------------------------------------------------------
Moikka vaan kaikille, meikäläisen nimi on Roni Back...
Ei kyl oo mut ihan sama. Joo ens osa on sitte luultavasti aika pitkä koska se on OSA NUMERO 10!!!!! Ei se nyt noi hienoo oo. Mut joo. Kirjotin tän osan kun mun ois pitäny kirjottaa mun kouluhommaa mut jotenki valitsin tän sen siasta koska tähän on jotenki enemmän motia. Mietin vaa miks🤔😂
Se ois sitte tältä kertaa moro moro.
YOU ARE READING
Half-Brothers band - Why Don't We
FanfictionSuomenkielinen why don't we fanfic Suomalaisen 15-vuotiaan Idan kesäloma on juuri alkanut, kun hänen äitinsä kertoo hänelle, että hänen isänsä ja äitinsä palaavat yhteen. Tämän seurauksena hän muuttaa Yhdysvaltoihin, Los Angelesiin. Miten Idan elämä...