6. rész

10 1 0
                                    

Elfogadom. - felelte Anduin.

Lor'themar pov:

Elküldtem az újoncokat, most pedig visszatértem a trónterembe. Érzem, hogy itt valami nincs rendben.
-Ki vagy és ki küldött? - rántottam ki a kardom. Ekkor rám törtek öten. Az elsőnek a kezét vágtam le, a másodiknak a lábát, a következő kettőt átszúrtam, az utolsót pedig le fegyvereztem.
- Kegyelmezz! - kiáltott rémülten.
- Megkegyelmezek, ha válaszolsz a kérdésemre: Szóval ki küldött? - kérdeztem és kardomat a nyakához helyeztem.
- Kel'thuzádnak nevezte magát. - mondta félelemmel szemében.
- Az lehetetlen! Kel'thuzád halott. Ne hazudj! - kiáltottam rá.
- Nem hazudok, esküszöm. Valami Zanthow miatt küldött. - mondta.
- Akkor elen...- vágtam át a torkát.
- Sajnálom, de túl sokat tudtál. - feleltem holt testének. Liadrin siess.

Anduin pov:

Egy órája beszéltem Katherinnel és most készülök vissza indulni a még mindig alvó Zanthowal. Félek, ha nem kel fel hamar, akkor lehet, hogy túl későn gyógyítottam meg. Gennek más dolga akadt, ezért nem jött velem. Valami itt nincs rendben. A hintő, amivel utazunk, hirtelen megállt.

Liadrin pov:

Láttam, ahogy a várból a szövetség vezére egy alvó fiúval az ölében egy hintóhoz megy, elkezdtem követni a hintót, mikor egyszer csak...

A korcs (anduinxzanthow)Where stories live. Discover now