-

15 3 1
                                    

13.05.2012

İlk bölüm geçiş bölümü gibi olucak.Ona göre bayağı bir sıkılarbilirsiniz.Sonradan asıl konu ortaya çıkacak.😄😅
Ve burada küçükler 2012 yılı asıl olayların başlangıcı.

   "Hadi Chaein!Kameraya Gülümse tatlım!"
"Git başımdan anne.Birazdan kookie tavşanımın yanina gidicem"
"Chaein!Bu gün senin doğum günün lütfen hadi biliyorsun her doğum gününde çekiyorum."
"İşte sorun da bu!Her doğum günümde yapiosun bunu cidden!"
"Su tavşanla ilgilendiğini kadar benle konusmuyorsun Chaein."
"Ahh anne ben çıkıyorum"
"Tamam bu seferlik çık bakalim.Dikkatli ol"

   Dışarı çıkar çıkmaz yine ayni manzarayla karşılaştım.Orman, doğa,yeşillik...Çoğunuz buna muhteşem gibi baksada Doğduğumdan beri yani 14 yıldır her gün ayni şeyleri görmekten,yaşamaktan biktim... Hiçbir zaman istediğim bir hayat süremedim.Ormanda annem ve tavsanım dışında kimseyi görmedim, hissetmedim.

   Bilmediğim bir nedenden dolayı normal insanlar gibi yaşayamadım,ya da yiyip,içemedim.Ahh doğru ya ben duygusuzdum değil mi?Tat da alamam hatda.

  Annem ve ben bu ormana haps edilmiş gibi dışarı adım atamiyoruz.Ne kadar bunu dile getirsem de konu,annem tarafından hep kapatılıyor.Babam...Babamı hatırlamıyorum.Annemin dediğine gore ben küçükken saldırıya uğramışız ve babam da bizi kurtarmak için can vermiş.Babanın olması nasıl bir duygu hicbir fikrim yok.

  İlerde tavşanımın olduğu kulübeyi görünce daha da hızlanarak hemen içeri kookienin yanina gittim

  Sesimi duyan kookie(tavşan olan kookie) hızla sekerek yanıma ilerledi ve kucağıma çıktı

"Ahh merhaba kookie.Yaralanmadan sonra iyisindir umarım.Hadi yaralarına bakalım"

  Kookie 1 hafta önce bir hayvan tarafında ağır bir yara almıştı ve yine ormanda dolaşırken onu yanıma alıp bu kulübeye getirerek doktor olan annemin yardim etmesini istemiştim.

  Kookie nin durumuna baktıktan sonra dışarı çıkıp eve doğru ilerlemeye başladım.

♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥
  
   Evden içeriye girince hemen annenin yanına ilerledim

"Hey Chaein sen mi geldin??"
"Evet anne"
"Gel hadi yemek yiyelim tatlım. Bu arada kookie nin durumu nasıl?"
"İyileşiyor gibi hem daha rahat hareket de edebiliyor."
"Hmm bu iyi oldu"

  Annemle hızla yemeğimizi yiyip yatmak için odama ilerledim.

  Yatağıma yağınca sağımda olan ışığı da söndürüp derin bir uykuya daldım.

♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥♠♥

    Sabah bileklerimde olan felaket yakıcı bi hisle uyandım ve bağırmaya başladım
"Kahretsin ahh bu da ne!Anne"
Bileğime doğru bakınca mor,kırmızı arasında yanıklar oluştuğunu gördüm.
"Aman tanrım bu bu da ne?"

  İçeriye gelen annemle bakışlarımı oraya doğru çevirdim annemin ne yaptığını bilen tavrıyla aralıklı olan perdeyi hızla çektiğini ve ardından da bileğimdeki açının hafifledigini hissettim.

  Annem bileğime dokunduğunda acıyla önleyip geri çekilmek isterken gözüme çarpan bilegimle ağzım açık kaldı. Daha yeni yanıklar oluşan bileğim eskisi gibi sapasağlam ve pürüzsüzdü.

"A-anne bu bu da ne?"
"Chaein önce sakin olmalısın"
"Ne sakini şu hale bak neden birden böyle oldu ve ardından direk nasıl iyileşti? Anne bunlar ne demek oluyor"

  Anneme nedenini bağırıp çağırarak sormaya devam ederken beynine giren büyük sanciyla tökezledim.Garip...Normalde karnımda hissettiğim açlığı simdi beyninde hissediyordum.Hızla mutfağa ilerleyip açlığımı dindirecek şeyleri ağzında sıkıştırıp çigenemeye başladım ama ama hala açım bu çok çok garip yani garip bi açlık.

  Yazardan:

   Chaein gelen garip bir dürtüyle hızla dışarı çıkıp koşarak ilerledi.Sağa sola bakmadan direk beyninde verilerin sinyallere doğru son sürat hızla ilerlemeye devam etti.O kadar hızlıydı ki enjekte olan annesi bile ona yetişemiyordu.

  Chaein birden hızla durarak geldiği yere baktı.Tavşanın kulübesi...

Hiçbir şey düşünmeyerek karşısında ona korkak gözlerle bakan tavşanını umursamayarak

  Gözlerinin kırmızıya dönmesine,yüz damarlarının şişkinleşip belli etmesine,dişlerinin de sivrileşmesıne izin verdi. Çünkü tek istediği kandı.

Chaein,kendinden emin adımlarla tirtir titreyen tavşanın yanına eğilip onu eline aldı ve boyun bölgesine sert bir ısırık bırakarak dişlerinin etine geçmesine ve,

Tavşanın kanının, damarlarına karışmasına izin verdi...

Merhabaaa yine ve yine bir kurguyla karşınızdayımm 🙌
Bu seriyi Blood Kore dizisinin benzeri olarak düşünün.
Vote vermeyi,yorum yapmayı unutmayın!!

BLOOD•JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin