7.BÖLÜM

370 31 0
                                    


(Mira)

Saatler önce yaşananları unutmak için eve geldim ve şu anda tek yaptığım annemin dizlerinde biraz olsun huzurlu olmak için uyumaya çalışmak.

Saçlarımı okşuyordu ama Taehyung'un sarıldığında hissettiğimi hissetmiyorum.

Neden peki ???

Ve o beni gerçekten anlıyor muydu ? Aslına bakarsan söylediği o sözler gerçekten kalbindem geçenlerin tercümanı gibiydi.

'Biliyorum o yıkılışın ne demek olduğunu. Biri sana uçabilemek için kanatlarını nasıl kullanacağını öğretir. Uçmaya onunla devam edersin. Ama sonra etrafına bir bakarsın kanatlarını senden koparıp gitmiş. İşte o zaman sen hızla yere çakılırsın, ve kendini düşmekten kurtaramazsın. '

Bunları bilmesi yaşamış olmasıysa eğer benim gibi yıkılmış olmalı.

"Kızım artık uyumalısın, gözlerin kıpkırmızı olmuş"

Kafamı salladım, yorgunluk bastırmıştı ama kafamın içi o kadar dolu ki düşünmekten uyuyamıyorum.

"Anne küçükken anlattığın gibi masal anlatır mısın ?"

.

.

.

.

.

(Taehyung)

Mira bizi eve bırakırken daha iyi görünüyordu.

Peki ya ben iyi miyim? Mira'yı aldatan adamı hatırlamaya çalışıyorum hala. Çok tanıdık ama çıkaramıyorum. Belki de diğerlerine sormalıyım.

" Namjoon hyung sizinle bir şey konuşmak istiyorum."

"Noldu uzaylı ne konuşacaksın?"

"Çatlatamada söyle oğlum merak ettim?"

"Üff Jimin. O adam size de tanıdık geldi mi diye soracaktım."

Dememle birbirlerine bakış atmaya başladılar. Sanırım benden sakladıkları şeyler var ve bunun beni sinirlendirmeye başladığını hissedebiliyorum.

"Sakladığınız birşeyler varsa bana hemen şimdi söyleyin eğer kendim öğrenirsem sizi kolayca affedemeyebilirim"

Sinirle söylediklerimden sonra J-hope hyung lafa atladı.

" Şey o - o"

J-hope hyung kekelemeye devam ederken Suga hyungun sözleriyle tüm düşünme yetimi kaybettim.

"O Min Hee 'nin sevgilisi"

.

.

.

.

.

.

(Mira)

Sabah kalktığımda daha iyi hissediyordum. Dün Taehyung' a teşekkür etmeyi unutmuştum o yüzden eniştemden zoraki,tehditlerle, telefon numarasını aldım.

"Aramalı mıyım, aramamalı mıyım? Aramalısın Mira, çocuk dün o kadar seninle konuştu. En azından teşekkürü hakketti."

Kendi kendime konuşmam bitince arama tuşuna bastım. Telefon çalıyordu ama açan yoktu. Tam artık kapatacağım sırada uykudan yeni uyandığını belli eden bir ses geldi.

Gökyüzü ๛ KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin