Merhabalarrrr.
Aylar sonra ben geldim. Hiç beklemediğiniz bir an.
Bu bölümü yazmak için çok uğraştım . İyi okumalar💜
♡♡
○○
Hayat. Tek bir kelime. Sadece 5 harf. Ben o 5 harfe, 'kalbimi,beynimi,ruhumu' ve en önemlisi sevdiğim kadını emanet ettim.
Herkesin hayalidir, mutlu hayat,aşık olduğun kadın-adam...
İşte hayat bize bu yönde en büyük kazığı attı.
Sevdiğime dokunmaya kıyamazken pis eller onun o güzeller güzeli tenine değmişti.
O çok kırılgan , masum, saf ama bir o kadar sert'ti. Ama bu sefer dayanamadı. Onun o küçük kalbi ve bedeni bu yüke dayanamadı.
O denize yaprakl'a beraber kalbimide emanet ettim.
Evet yaprağın intiharının ve ölümünün 1. Yıldönümü bugün. Ben ise onun mezarında ağlamakla meşgulüm.
O lanet günün üstünden tam 1 yıl geçti. O sırada nelermi oldu? Acınası bir adam ve hayatı.
3 ay psikolojik tedavi. Günlerce ağlamak ve uyumamak. Düzenli olarak tacizci pisliğin evine gidip dövmek ve tehtitler savurmak.
Bunlar acımı dindirmiyor. Yaprağımıda getirmiyor. Ama bir şekilde hayattayım.
Bundan sonra hayatımın bok gibi olacağı net. Neden mi!? Çünkü ailemin (!) göya beni bu durumdan kurtarmak için yaşım geldinde "Eda" adında çocukluk arkadaşımla evlendirmeleri ve mutlu olmam.
Yanlış var. Tabii kii de mutlu değilim ve olmayacağım. O kızla sadece resmiyette evleneceğim. Biraz olsun ailemi mutlu etmek için.
Ha bu arada mezar dediğime bakmayın. Burdaki beden yaprağınmı bilmiyorum. Çünkü O günden tam 3 gün sonra denizde bir beden bulundu ve tanınmayacak haldeydi.
Polisler otopsi sonuçlarında da birşey bulamamıştı fakat o günlerde orda başka bir bedenin denize girildiği görülmüyor. Yaprak olma ihtimali%50. 1 yıldır aralıksız çalışmalar devam ediyor.
"Ah! Yaprak burdakinin sen olmadığını düşünerek hergün dua ediyorum. Çıkıp geleceksin diye. Seni seviyorum meleğim"~Barış
Mezara güller bırakırken arkamdan gelen ses ile duraksadım.
"Çıkıp geldim menekşem"
♡♡♡
I love you so much💛💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ AŞK /YAPBAR #watty2019
Short StoryO gün başlangıç... Nerden bilebilirdikki gizli aşkla savaşacağımızı menekşe kokulum..