Ήμουν ήδη έτοιμη και τώρα βρισκόμασταν στο αμάξι του Ιάσονα. Ήμουν με κλειστά μάτια και δεν μπορούσα να δω τίποτα, μονάχα το απόλυτο σκοτάδι.
<< Βρε Ιάσονα, σε παρακαλώ να δω λίγο τουλάχιστον και πες μου που πάμε >> παρακαλαγα σχεδόν σε όλη την διαδρομή, χωρίς αποτέλεσμα. Το βλαμμένο δεν μου έλεγε τίποτα. Πάλι καλά όμως που τελικά δεν ήταν με καμιά πατσαβούρα από αυτές που υπάρχουν και πηγενουν με τον έναν και τον άλλον. Αλλά ακόμα δεν μου έχει πει τι έλεγε με τον αδερφό του. Να πάρει.<< Άμα σου πω και άμα δεις δεν θα είναι έκπληξη. Γιαυτό όχι. Δεν βαρεθηκες να παρακαλάς; >> τον άκουσα να γελάει. << Όχι δεν βαρέθηκα σε παρακαλωω πολύυ >> ξανά είπα σαν ένα πενταχρονο. Άμα ήμουν στην θέση του θα μου είχα δώσει μια στα μούτρα για να το βουλωνα. Πως δεν του έχω σπάσει τα νεύρα ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω.
<< Ας παρακαλαγες και αλλού μωρό μου, καλό θα ήταν. >> είπε πονηρά και κατάλαβα τι εννοούσε. Τα μάγουλα μου τα ένιωσα να καίνε και ένα μικρό γελάκι να βγαίνει από το στόμα του.
Τελικά το βουλωσα αφού δεν μου είπε και αυτήν την φορά περιμένοντας ανυπομονη, ποτέ θα μου βγάλει αυτό το μαντίλι επιτέλους από τα μάτια μου. Ελπίζω να μην χαλάσε και το μεικαπ. Το αμάξι του ένιωσα να σταματάει και μάλλον είχαμε φτάσει. Τελειαααα..<< Τώρα θα μου το βγάλεις; >> ρώτησα ενθουσιασμενη. << Μην βιάζεσαι γατάκι >> είπε και κατσουφιασα. Αφού άνοιξε την πόρτα και βγήκε, ήρθε από την δική μου πλευρά και άνοιξε την πόρτα, βοηθώντας με να βγω, κρατώντας με από το χέρι.
Θάλασσα ακούστηκε στα αυτιά μου και ενθουσιαστηκα πιο πολύ. Με έφερε στην θάλασσα; Αφού σταματήσαμε μετά από λίγο στάθηκε από πίσω μου και έπιασε το μαντίλι.
<< Είσαι έτοιμη; >> είπε και ήθελα να.του σπάσω το κεφάλι. Βγαλτω βρε χριστιανε μου θα σκάσω από αγωνία.
<< Ναι ναι >> είπα γρήγορα και έβγαλε το μαντίλι από τα μάτια μου. Το βλέμμα μου καρφώθηκε στην θάλασσα που ήταν τόσο όμορφη και γαλήνια, με το φεγγάρι να φεγγει από πάνω της και να την κάνει να γυαλίζει.Ένα μικρό τραπέζι υπήρχε σε ένα ξύλινο έδαφος με κάτι κόκκινες λεπτομέρειες και ένα τριαντάφυλλο από πάνω, να φωτίζεται από τα κεράκια που υπήρχαν. << Είναι τέλειο >> είπα φιλοντας τον στο στόμα. Αυτός μου πήρε το χέρι και πλησιασαμε στο τραπέζι.
Άνοιξε την πόρτα και με έβαλε να κάτσω. Όπως ακριβώς έκανε και εκείνος το ίδιο. Παρατήρησα το τριαντάφυλλο που υπήρχε, κόκκινο της φωτιάς. Πριν του πω τίποτα άλλο, μια μελωδία ακούστηκε και ένα μικρό συγκρότημα να παίζει της βιολες τους ποιο πέρα. Μια χαλαρωτική και ρομαντική μελωδία. Γύρισα προς αυτόν και τον κοίταξα έκπληκτη.
<< Ουαου, δεν το περίμενα από εσένα >> τον κοίταξα ερωτευμένη και χαρούμενη. Η ένταση ήταν αρκετά ρομαντική, όπως και στης ταινίες. Ποτέ δεν θα το φανταζόμουν να ζήσω και γω τέτοια ρομαντική σκηνή.
Κοίταξα τους τρεις άντρες που παίζανε με ένα τεράστιο χαμόγελο. << Αυτό είναι για σένα >> είπε προσφέροντας μου το τριαντάφυλλο. Γυρίσα το κεφάλι μου σε αυτόν και το πήρα στα χέρια μου. << Είναι υπέροχο >> είπα γλυκά και το μυρισα. Η μυρωδιά του ήταν πολύ ωραία και γέμισε τους πνεύμονες μου, με το υπέροχο αυτό άρωμα. Το παράτησα καλύτερα, γιατί κάτι γυάλισε από μέσα από το φεγγάρι και σήκωσα το χέρι μου να δω τι είναι.
Όταν το έβγαλα σοκαρίστηκα και κοίταξα τον Ιάσονα με ανοιχτό το στόμα. Ήμουν τόσο χαρούμενη που το είδα αυτό.
<< Τι πάει να πει αυτό; >> ρώτησα με τα μάτια έτοιμα να δακρυσουν από χαρά. Αυτός σηκώθηκε πάνω και έσκυψε μπροστά στα πόδια μου.<< Αυτό πάει να πει αγαπημένη μου.....Θέλεις να γίνεις η γυναίκα μου και να ζήσουμε μαζί για όλη μας την ζωή; >> ένα δάκρυ κύλησε από το μάτι μου και κούνησα το κεφάλι μου.
<< Ναι.. Ναι θέλω να γίνω ή γυναίκα σου. >> του είπα με ένα χαμόγελο και με κοίταξε ευτυχισμένος. Έπιασε την βέρα και το χέρι μου και το έβαλε στο δάχτυλό μου. Τον αγκάλιασα σφιχτά, και με φίλησε στα χείλη γλυκά.
<< Με κάνεις τόσο χαρούμενο αγάπη μου. Δεν θα σε απογοητεύσω ποτέ >> είπε και με ξαναφιλισε κάτω από το υπέροχο φεγγάρι να μας φωτίζει. Αυτή η στιγμή ήταν η ποιο τέλεια που δεν θα ξεχάσω ποτέ στην ζωή μου. Με κάνει ευτυχισμένη και δεν θα τον αφήσω ποτέ, μα ποτέ. Μέχρι να ας χωρίσει ο θάνατος.
ESTÁS LEYENDO
The Kidnap
Aventura~Η περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο~ Please Don't copy the story © Wattpad 2018 Cover by: @bloody-bebe 😍💕