Tony malé přiznání

497 38 2
                                    

Koukali na padající vločky celou věčnost, ale vůbec jim to nevadilo. Loki nikam nesměl a Tony taky ne, aby ho hlídal. Měli spousty času na sebe i na koukání z okna. Jako první se odtrhl Tony, protože jeho pohled spočinul na Lokim, který se poprvé za dobu zde pousmál. Byl velmi atraktivní. Tony, ale věděl, že by s ním nechtěl být přeci to on může za to, že se teď bojí. Podíval se na své ruce. Loki si všiml jeho divného chování.

Otočil jemně zrak k menšímu muži. Chytil ho za jednu ruku.,,Nejsem ten koho by jsi chtěl Anthony... V tomhle mi věř," jemně jí pustil, ale druhá ruka muže jí semknula ve své.,,Můžu si dělat, co chci a ty mi v tom nezabráníš. Ani ten fialový obr," vážně mu pohlédl do očí. Říkal pravdu. Mohl si dělat, co chtěl sice s mírou, ale mohl. Loki jen na něj hleděl a nevěděl, co mu na to říct. Po chvíli přeci jen promluvil.,,Nedělej to," zašeptal do trapného ticha mezi nimi.,,Už se stalo," pohlédl do jeho očí.,,A vrátit už to nemůžu," dodal k tomu Tony.

Loki jen na něj koukal. Nemohl ho očarovat pokud by si to sám nepřál. Vlastně nemohl nic pokud mu to Tony nepovolil. Docela ho to štvalo. Nejraději by mu vymazal všechno z hlavy. Chvíli byl ticho, protože nevěděl, co mu říct. Tony vstal a chtěl odejít avšak uvědomil si, že nemůže na 20 metrů od něj.,,Pojď se mnou. Teď se bude ta skotská hodit oběma," zahlásil k muži na posteli. Loki tedy vstal a šel sním. Měl pravdu, teď se mu alkohol bude šiknout. A to hodně.

Šel za ním jako ocásek, který se ho nechce pustit a přitom chtěl zmizet, co nejdál od něj, aby mu nikdo neublížil, hlavně ne Thanos. Došli k baru, kde měl Tony vyskládané skotské, každou jiného jména, možná i chuti. Loki nebyl vševědoucí, ale moc rád to o sobě říkal. On se nezmění ať je někomu zavázán, nebo ne. Loki zůstane vždy Bůh lstí, klamství a všeho zlého, tedy skoro. Vzal si pak skleničku s tekutinou, která se mu rozlila po celém těle jako teplo. Byla trochu nasládlá, ale také hořká. Musel uznat, že byla dobrá na to, jak vypadala. Povzdechl si a začal přemýšlet, proč mu prostě ještě neutekl.

----------------------

Další kapitola zde!!!
Doufám, že se líbí, protože
jsem si dala i trochu více
záležet na slovech, které používám.
Zase příště Mina-san.

Vaše Natysanka 😊

Nikdy neodcházej - [Frostiron] [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat