Hoe toegang te krijgen tot Gmail-account als het wachtwoord is vergeten?

7 0 1
                                    

We hebben allemaal veel wachtwoorden om te onthouden omdat we verschillende accounts hebben, weinig wachtwoorden zijn erg belangrijk en een daarvan is het Gmail-wachtwoord. Als u uw wachtwoord bent vergeten, zijn er veel opties om dit te herstellen. Google kan het wachtwoord snel voor u opnieuw instellen. Hieronder staan de stappen die kunnen worden gevolgd om het vergeten wachtwoord te herstellen. Als u het wachtwoord op geen enkele manier kunt herstellen met behulp van de onderstaande stappen, kunt u contact opnemen met de , Gmail klantenservice Nummer zij zullen uw probleem snel oplossen.

Stap 1: Eén manier om het wachtwoord-ID te herstellen met behulp van de Google Account Recovery-pagina daarvoor, open een browser en typ "google.com/accounts/recovery/"

Stap 2: De pagina wordt geladen en klik vervolgens op de optie "Hulp nodig?".

Stap 3: Selecteer vervolgens "Ik weet mijn wachtwoord niet" en voer de gebruikersnaam in waarvoor u het wachtwoord probeert te herstellen.

Stap 4: Als u uw gebruikersnaam niet meer weet, kunt u klikken op de optie "Ik weet mijn gebruikersnaam niet" en vervolgens op "Doorgaan" klikken.

Stap 5: U wordt gevraagd het laatste wachtwoord in te voeren dat u zich herinnert, onthoud het laatste wachtwoord in het vak of klik op "Ik weet het niet".

Stap 6: Vervolgens krijgt u twee opties voor de te verzenden verificatiecode. Klik op degene die u wilt kiezen en klik vervolgens op "Doorgaan".

Stap 7: Vervolgens ontvangt u een code op de telefoon via een sms of via een telefoongesprek, welke optie u ook in stap 6 hebt geselecteerd. Voer vervolgens de code in het witte vak in en klik op "Doorgaan".

Stap 8: Als u geen bericht of oproep hebt ontvangen, kunt u de onderstaande optie selecteren om de code opnieuw te verzenden.

Stap 9: U wordt doorgestuurd naar de pagina waarop u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen. Selecteer het nieuwe wachtwoord.

Dit waren enkele eenvoudige stappen om uw wachtwoord te herstellen, volg ze en selecteer het nieuwe wachtwoord, dat u gemakkelijk kunt onthouden. Als u echter problemen ondervindt bij het volgen van deze stappen, kunt u een beroep doen op het +32-28804344, waar de Belgische experts altijd beschikbaar zijn om u door het proces te begeleiden en het snel zullen oplossen.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 20, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Gmail technische ondersteuning nummerWhere stories live. Discover now