EDADAN...
Sabah erkenden uyanıp herkese bir sürpriz yapmak istedim bugün kahvaltıları ben hazırlayacaktım (unutanlar için,hala urfadalar) dolabımı açıp ,en rahat kıyafetlerimden seçtim .
Son olaylardan sonra çocuklar bayram boyu odaların da ders çalıştı Ilgaz'ın ve Ayaz'ın odalarını ben her ne kadar itiraz etsem de Aras yüzünden ayırdık.
Yavaşça mutfağa girdim mutfakta sadece çalışan kızlardan biri vardı ,çayı koyuyordu . "Günaydın ,sen bırak onları bugün kahvaltıyı ben hazırlayacağım."Kız gözlerini kocaman açtı"Gelin hanım siz en son gebeyken girdiniz bu mutfağa eminmisiniz?"Gerçekten de baya zaman geçmişti bu mutfağa girmeyeli.
Gülümsedim ve çayı onun elinden alıp ölçülü olarak koydum . Çay kaynarken bir yandan da dolaptan yufka çıkarıp yufka böreği 'ni hızlıca hazırladım onun,malzemeleri hazır olunca fırını ayarlayıp fırına attım.Ardından bir kaç domates doğrayıp menemen malzemelerini hazırladım. Soğan ve biberler tavada iyice kızarınca,üzerine domatesleri koyup akapağını kapattım domatesler kaynarken bende dolaptan 5 tane yumurta çıkardım malum kalabalık olunca,domatesler iyice kaynayınca da üzerine yumurtaları kırıp altını kıstım.Çayı kontrol ettiğim sırada bir anda arkamda duyduğum gürültü ile yerimde irkildim , sesin sebebini öğrenmek için arkamı döndüğüm de kucağın da Aşina ile bana sırıtan bir adet yalın gördüm.Yalın acil çıkan iş gezisi yüzünden 1 aydır yurt dışındaydı yani yüksek bir ihtimalle konağa az önce geldi arkasında duran valizi gördüğüm de tespitimin doğru olduğunu anladım ayrıca Yalın,Aşinayı ilk kez görüyordu.
"Yengeee,bu aynı bana benzemiyormu , var ya Ilgaz cimmcime çıktı ama Aşina'yı kendi izimden yürüteceğim." Kaşlarım havaya kalktı "Benim kızımmı cimcimeymiş Yalın bey?" Yalın cevap veremeden birden bacağını tuttu ve acı ile bağırdı"A-a üstüme iyilik sağlık ne oluyor be?"Yalının arkasın da bir anda Ilgaz 'ı gördüm saçlarını savurup yanıma ilerledi Ilgaz,"Annecim ,mutağa su içmeye gelmiştim ama duyduklarıma göre ben cimcimeymişim(!)"Ardından dişlerini gösterdi"Amcamı yalancı çıkarmak istemediğim için bende ,bacağını azıcık ısırmış olabilirim." Bu kız nasıl benden çıktı anlamıyorum halbuki ben ne kadar medeni bir insanım . Aşina'nın ağlaması ile Yalın olduğu yerde irkildi"Al işte buda zilli çıktı ,en iyisi anasına götüreyim" Hızla merdivenlere yöneldi benim ise aklıma börekler geliince fırına depar attım.Çok şükür böreklerim güzel pişmişti .kahvaltı için birkaç tane daha çeşit hazırlayıp sofrayı kurmaları için,kızlara işleri kızlara devrettim.
"Oooo Eda kızım ,özlemişim vallaha senin yemeklerini " Babam masaya oturduğumuzdan beri,benim yaptıklrımdan üçer beşer götürüyordu ,annem artık dayanamadı ve konuştu"Ama olmazki böyle Eda 'm ellerine sağlık gerçekten çok güzel olmuş herşey,ama Ahmet efendi tansiyonu şekeri hiç düşünmüyor yeme bu kadar fenalaşacaksın!" Babam gülerek kafasını salladı "Ne olmuş sanki çok yediysem doktor damadım var benim , kızım da hemşire Allaha şükür bakarlar bana" Annem cıklayarak kafasını sağa sola salladı ve yemeğine devam etti.
"Ev halkı size önemli bir konu demem gerek"Herkes dikkatle babama baktı "E Ayaz'ım büyüdü eşek kadar adam oldu .Artık sünnet etme vakti geldi değilmi?" Ayaz bir anda masadaan fırlarken Yalın da peşinden kahkaha atarak koşuyordu. içimden dedimki
AHA SIÇTIK!
merhaba canlarım kuzularım yaprak sarmalarım.Özlettiniz kendinizi çok gelmiyonuz yorumlara gelmeyenler kendini biliyor gelenlere de zaten lafım yok neyse zaten hepinizin yeri bende ayrı ,bölümün kısa olduğunu biliyorum ama lgs ye hazırlanıyorum bu yüzden şu sıralar çok yazamıyorum yinede az gecikmeli ve kısada olsa bölümü attım seviliyonuz.xxx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Güzellik (TAMAMLANDI)
ChickLitBabam , evlen dedi diye evlenirsem kendi hayatımın gidişatı hakkında kendi kararlarımı nasıl alabilirimki? Merak ediyorsanız birkaç bölüm okuyabilirsiniz .Kız kendi hikayem diye demiyorum yaşamadığım şey kalmadı oku anlarsın.