FOGLALÁS

191 14 34
                                    

a jelentkezés szokásosan egy google űrlapon fog zajlani amit majd ide fogok linkelni:

de előtte mindenképpen olvassátok el ezt a pár szót. tulajdonképpen most mindent ebbe az egy fejezetbe fogok elmagyarázni, hiszen (aki követ a másik profilomon és olvassa az ottani afomat az tudja) az nct-s ficim eleje is tele volt mindenféle spammel amit igazából egy fejezetben is meg lehet oldani.

nos akkor pár szabály féleség:

1. mint a másik sztorimban is, itt szintén lesznek megadva karakterek pár jellemzővel. kérlek tartsátok magatokat ahhoz és ne hagyjátok ki jellemzésből azokat amiket én írtam.

2. ez a fici elég sok kreativitást igényel hiszen a fő témája a kampányolás, figyelemfelhívás. engedjétek el a képzelőerőtöket hiszen ez ennek a célja.

3. ugyanakkor figyeljetek arra is, hogy egy iskolában játszódik és a költségek is fontos elemek. mindjárt kifejtem mire gondolok. ha te pl. shawn mendest meghívod egy koncertre az nem reális több okból kifolyólag is. de ha a sulinak van egy király felfedezetlen bandája és annak szervezel mondjuk egy szabadtéri koncertet az már másabb. ahj nem tudok jól magyarázni, de remélem lejött a lényeg.

4. egy ember több karakterre is pályázhat

5. ha megváltoztatod a felhasználói neved vagy hiatus-ra mész akkor értesíts engem róla

6. bármi probléma adódik vagy valami nem érthető akkor fordulj hozzám, hidd el nem bántalak

7. nagyon fontos a visszajelzés. legalább azoktól várom el akik jelentkeztek hiszen ha kommenteltek azzal is üzentek nekem, hogy folytassam még tovább. ha egy idő után eltűnik az érdeklődés, valószínűleg a történetnek is annyi.

8. türelem. most pláne, hogy iskolát váltok nekem szokatlan lesz a sok újdonság ezért valószínűleg nem mindig egyhamar lesznek részek, de igyekszem ahogy csak tudom.

magáról a sztoriról:

a lényege az egésznek, hogy a végzősök között kihirdetnek egy olyan lehetőséget, hogy fiú-lány párosok indulhatnak az idei év diák igazgatói címért. ez abban az iskolában már régóta hagyomány és általában mindenki nagyon szokta élvezni hiszen abban az időben rengeteg érdekes program vár a tanulókra. (nem kötelező részt venni egyiken sem a szavazóknak csak ha van kedvük.) így az idei év 12. évfolyamos diákjai is nagyon várták már, hogy végre övék legyen a lehetőség, ilyen szerepet betölteni, ezért izgalmasabbnál izgalmasabb eseményeket és szabályokat iktattak be arra az időre amíg lemegy a választás.

nyolc páros lesz azaz nyolc ember tud jelentkezni a történetbe.

csak végzősökből áll a történet viszont nem mind egy osztályból származnak. van a és b osztály. 4 páros van az a-ban 4 pedig a b-ben. ezeket én szabom meg, hogy ki-ki melyikben lesz és a párok akik indulnak azok csak osztálytársak lehetnek szóval, hogyha te jelentkezel egy lányra aki a-s akkor a fiú akit választasz magadnak az automatikusan ugyanabba az osztályba kerül.

azt, hogy ki nyeri meg a választást teljesen meglepetés lesz hiszen én fogom kiválasztani aki szerintem a legkreatívabbul töltötte ki az űrlapot. rakok majd bele trükköket is (mármint a sztoriba) amiket csak én tudok, hogy kicsit húzzam az agyatokat.~ de azért ily mindenki💞

még valami ami fontos! fogom majd írni, hogy melyik lány kivel van jóban (ez akár a-s és b-s vegyes kapcsolat is lehet) és nem szabad elfelejteni, hogy ti most ellenségek vagytok. mindenképpen a karakterednek valahogy reagálnia kell erre, hogy vetélytársak vagytok. vagy rosszul vagy jól. ezt rátok bízom. magyarul csak a fiúval létesíthetsz bizalmas kapcsolatot vagy az általad kitalált random baráttal.

PICKY PICKY ↺ tbz apply fic.Where stories live. Discover now