"Beztak to byla kráva!" zanadává mladší z chlapců, načež se natáhne pro svou skleničku plnou zlatavé tekutiny a na dva dlouhé loky ji vyprázdní. Starší se pouze zasměje, neschopen odhadnout vážnost této situace, proto mu vůbec nedochází, že by měl svého přítele trošku povzbudit a rozveselit. Oba jsou už dostatečně posilněni alkoholem, na zemi se válí prázdná lahev od vodky, zatímco Jim v ruce třímá poloprázdnou lahev whisky. Oba se právě nacházejí v Jackově pokoji, kde si mladší z dvojice vylévá srdce nad nepodařeným vztahem, zatímco druhý to bere jako příležitost se zase po dlouhé době společně napít.
"Chodil jsem s ní tři roky, chápeš to? Obětoval jsem jí tři roky svýho života, aby mě pak poslala do prdele!" zanaříká opět Jim a tentokrát se napije rovnou z lahve.
"Nebyl jsem pro ni totiž moc dobrej, tak si našla lepšího, ale víš co, nechci se o ní už bavit, chci na ni zapomenout! Od teď pro mě žádná Jessica neexistuje!" urputně se snaží zadržet slzy, ale jedna přeci jen opustí jeho oko a sveze se po čerstvě oholené tváři. Pár dalších ji okamžitě následuje.
"Máš tu kapesníky?" zeptá se škytavě, zatímco na Jacka upře svá uplakaná očka.
"Jsou někde na stole, přinesu ti čokoládu!" pohladí svého přítele po zádech ještě než zmizí ze dveří. Jakmile se Jim ocitne osamotě v duchu nadává sám sobě za to, jak se chová. Je přeci chlap, ale chová se jak poblázněná školačka, musí se vzchopit a to co nejdříve! S těmito slovy vytáhne kapesník a setře ze svého obličeje všechny známky jeho slabosti. Už se chce vrátit zpět do postele k nedopité lahvi, ale upoutá ho černý chlupatý předmět na stole. Zvědavě ho vezme do rukou a zblízka si ho prohlédne. Po bližším prohledání zjišťuje, že se jedná o černou plyšovou čelenku s měkkými kočičími oušky. Zasměje se nad představou, že toto jeho kamarád vlastní, proto ji vezme do postele s sebou. Zeptá se ho na to hned jak se vrátí. Jakmile uslyší dupot na schodech, ďábelsky se usměje.
"Našel jsem jen hořkou," odvětí Jack s úsměvem, ale při pohledu na Jima se zarazí. Očekával, že ho najde opět v slzách, ale patrně se zmýlil. Místo toho vidí usměvavého mladíka sedícího v tureckém sedu na jeho posteli.
"Proč se najednou tak usmíváš?" zeptá se ho a úsměv mu s radostí opětuje. Nerad vidí někoho v slzách, zvláště když se jedná o jeho nejlepšího kamaráda.
"Našel jsem jednu zajímavou věc," ušklíbne se Jim, zatímco Jackovi ztuhne krev v žilách. Přece to nemohl najít, nebo snad ano? Neschoval to snad dostatečně?
"Vážně? A co to je?" hlas se mu třese, proto si nervózně odkašle a čeká na odpověď.
"Máš snad nějakou úchylku na kočky?" zamává mu před očima s čelenkou a vyprskne smíchy. Jack jen vydechne úlevou, netušíc jak by vysvětloval tu plnou krabici pomůcek pod postelí, kdyby jí někdo objevil. Jen se zasměje a zakroutí záporně hlavou.
"Ty uši jsou z oslavy sestřenčiných narozenin. Měla být tématická, ale nikdy jsem je na sobě neměl," zalže a doufá, že jeho lež nebude odhalená. Nikdo přeci nemusí vědět, že vlastní i černý chlupatý ocásek. Co by si o něm Jim asi pomyslel? Na uklidnění popadne lahev s nedopitou whisky a dlouze se napije. Po chvíli je čelenka zapomenuta a chlapci se věnují pouze lahvi, ve které toho už moc nezbývá. Nakonec je však odhozena z postele na plovoucí podlahu, kde zůstane neroztříštěná ležet. Alkohol už začíná na oba pomalu působit a zatímco Jack leží natažený na polštářích, Jim mezi prsty nevědomky svírá jedno z oušek. To však neujde Jackovi, který se jen potutleně usměje. Jeho alkoholem zahalená mysl začne pracovat na plné obrátky.
YOU ARE READING
Kitty
FanfictionZačalo to jako nevinná hra dvou mladíků. Pak se to však zvrtlo a už nebylo úniku.