Novi početak

2.3K 82 27
                                    

Prošla sam puno toga. Lagala bi kad bi rekla da nisam volela. Ali lagala bi i kad bi rekla da je bolelo koliko sam mislila da će. 

Boli, mnogo. Neću da poriče. Ipak sam ga volela.... Ipak ga još volim. Ali dok god vidim osmeh na licu moje sestre uredu je. 

Nisam ni slutila da bi moju sestru mogao neki tako da pokosi. Ali nije samo on nju dobio, dobila je i ona njega. Vidim mu u očima da je gleda kako mene nikada nije. 

Trudim se da što manje razmišljam o tome kako je i David rekao.... Život ide dalje ne možeš ostatak da provedeš plačući u četiri zida. 

Zato sada smo svi zajedno izašli. Moja seka, Oliver, David i ja. Sedimo u kafiću ispred Oliverove kuće. Oliver i Lorena su objavili da su vereni. Srećna sam zbog nje. 

Nepoštvanje! - Svi se okrenemo i gledam u mladića koji mi je poznat. 

Zar da se udaješ tako mlada! 

Uroše? - Lorena ga pozove i meni klikne. Poskočim. Uroš je naš brat. Onaj koji nam nikad nije dozvoljavao da se zabavljamo sa muškarcima Lorena je uglavnom ludela zbog njega. Ali onda je samo otišao.... 

Gledaj nema udaje ako je neki pacer! Kako smo došli do ovoga? 

Ko si ti da tako pričaš mojoj verenici! - Oliver ustaje, a ja ga već vidim u hitnoj i to u najboljem slučaju. 

Smirimo se. Ovo mi je brat.... - Lorena je tu da smiri situaciju. 

Brat? Onaj.... - Dodaje David.... Izgleda zna....

A i moja dobra seka je tu. - Kaže pa me zagrli. 

Nismo se dugo videli. 

Čuo sam za zavrzlau. Što se mene tiče mladoženja može odmah da briše.

Da, se smirimo? - Govori Lorena koja stoji između njih dvoje. Ovo će biti gadno. 

Oprosti mogu ja nešto da pitam? - Javlja se David i imam osećaj da će nešto da izvali. 

Izvoli.... 

Jesi zauzet? - Stavim ruku preko očiju. 

Zauzet? Šta će meni žensko.... 

Pa da i ja isto mislim. Mogli bi ja i ti nekad da na večeru? - Uroš je zanemeo. I nekako smo uspeli da izbegnemo svađu zahvaljujući Davidu. Ali Uroš je rešio da se useli kod Olivera i Lorene. Na kraju smo ih ostavili same i krenula sam kući dok me je David pratio do taksi stanice. 

Pa kako ti se čini nova kuća?

Dobra je.... Samo sam sama... 

Navići ćeš se. Moraću i ja. 

Ti? Ah, da bio si cimer sa Lorenom. 

Da... 

Tražiš stan, kuću?

Ne znam još, videću. 

Pa.... ovaj.... Da li možda.... Želiš da živiš samnom. Mislim, kuća je velika... A i ne volim da budem sama....  - Nasmeje se. 

Ne plašiš se da ću te napastovati? 

Pa koliko znam za tebe sam ispod proseka.... 

I to što kažeš....

Dakle?

Uredu.... 

Onda... ovaj... Kad ćeš se preseliti?

Kroz dve, tri nedelje? 

Super... 

Crveniš se.... 

Ne.. Ne crvenim se! - Kažem uvređena mada i sama osećam da mi se obrazi crvene. Šta ću kad sam takva. 

I.. Imaćeš par uslova! - Ne želim da ga zateknem u kupatilu ili kako šeta po kući go. 

Razumem gospođice. 

I bolje...  - Nasmejemo se oboje..... 


#Malo kraći početak... I krećemo. ;)

Nisam kao onWhere stories live. Discover now