...
Merhaba ben güneş ;
Üniversiteye ilk başlayacağım gün çok heyecanlıydım.istanbulda okuyacaktım,ve ilk defa üniversiteye gidip gezicektim. Çok heycanlı ve aynı zamanada çok korkuluydum. Okulu gezmek için hazırlanmış ve okula doğru yürümeye başlamıştım.ve okulun kapısının önünde duran bir çocuk görmüştüm. Ve okulu geziyordu.
"Siyah saçlı,kahverengi gözlü bir çocuktu,yanağında o kadar gerçekçi bir gamzesi vardı ki o kadar gerçekti." Ve okulun bahçesine geldiğimde okula girmek için adim atacaktım ki bir çiğlik sesi kulağıma geldi o kadar ince telli bir erkek sesiydi. Hemen hızlı bir şekilde arkamı dönmeye karar vermiştim.ve döndüm o siyah saçlı kahverengi gözlü çocuk.bana bakıp gülümsemeye başlamıştı ve bende istemsizce gülmüştüm. Ardından arkama dönüp sınıfımı aramaya başlamıştım.ve içimdeki tek istediğim şey güzel arkadaşlarımın olmasıydı.ve sınıfıma girdim zor bulmamıştım ve o çocuk oradaydı. Bana bakıp yeniden gülümsemeye başlamıştı ve bende istemsizce ona bakıp el sallamıştım.ve boş olan yere oturmaya karar vermiştim.ve tesadüfün böylesi"hdhdbdhdh" çocuğun ön sırasına oturmuştum ve 5dk sonra hocamız gelmişti ve kendini tanıtmış ve bizim de kendimizi tanımanızı bekliyordu en öndeki "alara" adındaki kız başlamıştı kız çok garipti sanki bir şeyler gizlenmiş ve hiç kimseye söylemeye cesaret edememiş gibi bir hali vardı...
Neyse;
Sıra bana geldiği an heyecandan adımı
Söyleyememiştim ve kaçıp gitmiştim lavabonun yerini bile bilmiyordum ve o an annemin bana hep söylediği şey aklıma gelmişti" garipsin ve gün gelicek garipliliğine herkez alışacak"
Ve ben hemen bir kapı bulup içine girdim ve bağcıklarımın açıldığının farkına varmamıştım. Ne yazık ki çok geçti.galiba merdivenden aşağıya yuvarlanıyordum...
Ve kendimi hastanede bulmuştum.ve etrafında kimse yoktu taaki bunu söyleyene kadar yatağın karşısındaki camdan bana bakan birini gördüm gözlerimi cok açamamıştım ve sonra kapı açıldı ve o geldi...
Gamzeli çocuk gelmişti.bana bakıp yine gülümsemeye başlamıştı.ve bir an aklıma " allahım bu çocuk deli mi? Neden dakika dakika gülüyor?" Ve sonunda konuşmaya karar vermiş ve bana nasıl olduğumu sormuştu.ve bende iyi hissettiğimi sadece biraz agrım olduğunu söylemiştim ve galiba boynum biraz hasar görmüştü.ve o an gelmiş adımı sormuş bende cevaplamıştım.
-Adın ne ?
-güneş
- ya senin adın ne ?
-uzay
Ve birbirimize bakıp gülümsüyorduk.ve bana soru sormaya başlamıştı.
-neden kaçıp gitmiştin?
Allahım şimdi ben ne diyeceğim? En iyisi doğruyu söylemek yalancılıktan iyidir.ve ona cevap vermiştim.
-arkadaşlarımı tanımak ıçın onlara bakıyordum. O anda sıranın bana geldiğini farketmedim. Ve bunun yüzünden herkesin bana güleceğini sanmıştım...
-bu çok komik
-hahaha
-anlamadım
- hiç öyle
- hmm anladım deyip yanımda oturmaya devam etmişti ve ikimizde hiç konuşmamıştık.ilginc seyler oluyordu ama ben bu sefer hic birseye burnumu sokmiyacağım demistim kendime.
Ve iki gün sonra...
Ve nihayet okula gitmek için hazırlamıştım. Ve okula gidiyordum.sınıfıma girdiğimde herkes bana gülmeye başlamıştı âmâ ben bu sefer gitmeyi düşünmüyordum.ve bu sefer gitmicektim.dimdik ayakta kalıcaktım,ve kaldım.Bir kız bana bakarak "lan güneş misin nesin adın her neyse sevdiğim çocuktan uzak dur!yoksa:
-naparsın?
Diye karşılık vermiştim. Oda bana
-kanını emerim diye karşılık verdi bende alaycı bir şekilde havalı bir bakış atmıştım.
Ve nihayet ders bitmiş ve evlerimize dağılıyorduk.
Aklım çok karışmıştı,neden bana seni döverim demedi de onu dedi? Bunu düşünürken aklıma birşey gelmişti.ihsan hocamız bize ilk gün okul ile ilgili Bir şeyler yazmamızı istemişti ben bunu tamamen unutmuş ve o kızın bana dediği söz aklıma gelmişti.ve okula gitmiştim.ve adı uzay olan çocuk ordaydı ama arkasına dönük bir şekilde bir şeyler yapıyordu. Bende merak içinde ona yaklaşmıştım.oda bana sarılıp ağlamaya başlamıştı. Ve o kız geldi ve uzay ona bakmış ve bağırarak
"Çık dışarı lena seni daha fazla görmek istemiyorum"demisti. Ve tekrar ağlamaya devam etti.bu sefer kafam çok karışmış ve herşeyi anlamaya çalışıyordum ve anlayamıyordum. Ve adı lena olan kız bana bakıp gülüyordu ve bende ona bakıp gülüyordum o anda uzay beni elimden tutup okulun dışında başka bir yere götürüyordu. Çok sinirliydi ve bana çok kötü davranıyordu. Ve bende sıkılıp ona "Nereye gidiyoruz diye sormuştum" oda bana " kimsenin olmadığı yere"çok garipti ve galiba kimsenin olmadığı yere yaklaşmıştık.ve sonunda geldik dedi uzay,biraz canı sıkkındı gözleri dolmuş bana bakıyordu.ve saat galiba çok geçmiş ve cok ilerlemişti. Saat onunla çok çabuk geçmiş ve uykum gelmişti.çok ıssız bir yerdeydik.korkuyordum ve onun yanında uyumuştum oda benden sonra hemen uyumuş. Yaklaşık gece 3-4 gibi telefonum calmisti.arkadasim ezgiydi en az 10 defa aramıştı.telefonum tekrar çalmış ve açmıştım.bilinmeyen bir numaraydı. Kim bu saatte beni arar ki demistim ama telefon çalmaya devam ediyordu ve en sonunda açmaya karar vermiş,telefonu açmıştım.