üç: anlamsız karalamalara benzeyen resimler

350 26 11
                                    

3. Bölüm

"Jimin Jungkook'un kötü birisi olmadığında kendini inandırmak ve onunla mesafeli bir ilişkileri olabileceğine kendini inandırdı.Veya sadece inandırmaya çalıştı."

Jimin güzel uykusunu bölen telefonunu yatağın içinde bulmaya çalışıyor, ayrıca arada bir de küfür ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin güzel uykusunu bölen telefonunu yatağın içinde bulmaya çalışıyor, ayrıca arada bir de küfür ediyordu. Saat sabahın beşinde uyumuştu ve haliyle de kafası pek yerinde sayılmazdı.

Sonunda zaferle telefonu bulduğunda, kimin aradığında bakmaya çalışıyordu ama gözleri çok uykulu olduğu için açılmıyordu bile.

Bir iki göz kırması ile sonunda ekranı görmeye başladığında arayan numarayı bilmiyordu. Açmayı düşünmesede sabahın dokuzunda onu aradıkları için Jimin annelerinden girip kendilerinden çıkma planlarıyla telefonu açtı.

"Ulan geri zekalı ne arıyorsun sabahın dokuzunda herkes senin gibi dokuzda mı kalkı-"

"Jimin bağırmamayı dener misin lütfen?"

Jimin telefonun ucundan duyduğu ses ile daha da sinirlenip çok fazla bağırmaya başlamıştı.

"TAEHYUNG NEDEN SABAHIN DOKUZUNDA BENİ ARIYORSUN RUH HASTASI MISIN? HAYIR TAMAM BELKİ ÖYLESİN AMA 19 YILDIR TANIDIĞIN KARDEŞİNİN NE ZAMAN DOKUZDA UYANDIĞINI GÖ-"

"Küçük kardeşimi kahvaltıya çağırmak için arıyorum ama o bana bağırıp çağırıyor. Öyle olsun Jimin."

Jimin Taehyung'un kısılan sesine derin bir nefes aldı. Ona küsmediğini biliyordu fakat, bir hafta trip yemeden kurtulamayacaktı. Bu sürenin ikiye çıkmaması için sesini yumuşatmaya çalışarak daha kısık sesle konuştu.

"Sen beni mi düşünmüştün? Çok üzgünüm canım Taehyungcum ama sabahları sinirli oluyorum biliyorsun sen. Ayrıca neden beni kendi telefonundan aramadın sen?"

"Dün gece arkadaşımda kalmıştım ve telefonumun şarjı bitti. AYRICA SANA HESAP MI VERECEĞİN BEN AAA."

Jimin hafif kıkırdayıp ellerini saçlarından geçirdi ve telefonu yana bırakıp hoparlöre aldı. Taehyung konuşurken giyinebilirdi, böylece abisiyle daha fazla vakit geçirebilirdi.

"Vereceksin tabii. Ben senin biricik kardeşinim VE AMAN TANRIM ARKADA DADDY ISSUES ÇALIYOR SİZ SEKS Mİ YAPIYORSUNUZ?" Jimin bir insanın bu şarkıyı özgür ve hür iradesiyle normal bir zamanda dinleyebileceğine asla inanmıyordu(Y.N: BEN DİNLİYORUM AQ) ve arkadan gelen Taehyung'un sesiyle alakası olmayan bir ses kıkırdadığında Jimin düşüncelerini daha da tastiklemişti. Fakat şu an söyle bir sorunu vardı ki Taehyung'un telefonu eğer hoparlörde ise dediği tüm şeyi yanındaki adam da duymuştu. Jimin o an telefonu kapatmayı düşünsede, Taehyung'un fazla fazla sinirleneceğini bildiği için fikrinden anında vazgeçti.

"Ne hayır seks falan yapmıyoruz sadece arkadaşım şarkı dinliyor."

"O arkadaşınla bir gün tanışmak istiyorum Taehyung-ah."

Afraid • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin