Бичээс

300 22 0
                                    

Намайг Я Жури гэдэг. Гарчгийг уншсан байх үнэндээ энэ газар бол сургууль биш харин бэлтгэдэг газар. Ирээдүйд чинь бэлтгэнэ. Хэрвээ чи цус сорогч бол яаж цус уух вэ? Аль газраас сорвол илүү дээр байх вэ? ч юмуу.

Элитүүдийн анги! энэ ангид элит гаралтай хүүхдүүд сурдаг ба тэдэнд заах шаардлага байдаггүй харин тэд ээж ааваасаа илүү хүчирхэг нэгэн болж төрдөг. Тэд сургуульд сурч байгаа нэрээр маш хүнд хүнд даалгаварт явж иргэдээ тайван байлгах үүрэгтэй. Гэвч энэ анги яг 10н хүүхэдтэй. Намжүүн Согжин Юнги Хусог Жимин Тэхюн Жонгүг Жура Имбёл Сора. 7:3 үнэхээр шударга бус!! Манай анги бусад ангитай харьцдаггүй. Яагаад юм бүү мэд. Тэд ч бас бидэн лүү ойртдоггүй юм.

Тэгэхээр ангийнхныхаа хүчнээс дурдвал Намжүүн бол чөтгөр. Чөтгөр юу ч болж чадна. Хүн-чоно болохыг хүсэж байвал хүн-чоно болж чадна. Цус сорогч бол цус сорогч гээд өөрөө удирддаг бөгөөд тэрний жигүүр маш том урт хар сүрлэг жигүүр байдаг юм.

Харин Жура би бол сахиусан тэнгэр. Чөтгөртэй адилхан хүчтэй. Юу ч болж чадна. Гэхдээ миний жигүүр. Би үүнийг ямар ч хэмжээтэй болгож чадна. Жижигхэн эсвэл Намжүүнийхаас том бүр үгүй бол өөрөөсөө 7 дахин том далавчтай ч болж чадна. Энэ бүхэн миний дур. Дэлхий дээрх бүх хүмүүс жигүүртэй бөгөөд түүнийгээ 16 хүрхээрээ авдаг юм. Гэхдээ бидний хувьд бол төрхөөсөө л. Дуртай үедээ гаргаж ирнэ. Дургүйгээ хүрвэл буцаагаад хийнэ. Энэ бол бидний хамгийн дуртай хэсэг.

Согжин харин гал бас мөсний хүчтэй. Уул нь түүний аав галны хүчтэй харин түүний ээж мөсний хүчтэй юм. Тэрээр бүх зүйлийг мэддэг ба нэвтэрхий толь л гэсэн үг. Ер нь бол түүний мэдэхгүй зүйл гэж байхгүй. Энэ ч бас түүний нэг хүч гэж хэлж болно.

Юнги түүний хүч бол хүн-чоно маш том сүрлэг хүн-чоно. Бас мэдээж газар шорооны хүчтэй. Мөн тэрээр хэтэрхий дотогшоогоо нууцлагдмал хүн бөгөөд маш их уур хилэнтэй мэдээж бидний хажууд биш л дээ. Бусадтай бол маш муухай харьцдаг бөгөөд дээрээс нь их шалиг гар.

Хусог тэрний хүч бол бодол унших мөн юмсыг бодлоороо хөдөлгөх. Тэр хэзээ ч бидний бодлыг уншдаггүй угаасаа чадах ч үгүй. Тэрээр их хөгжилтэй бас их итгэл даахаар хүн учир бид түүнд хамаг зүйлээ ярьдаг юм. Хэний ч нууцыг хүнд хэлдэггүй мөн маш сайн зөвлөгч. Түүнд Юнги хүртэл бүх зүйлээ ярьдаг гэхээр та нар ойлгож байгаа байлгүй.

Жимин тэр бол шидтэн бас хурдан гүйдэг. Тэр биднээс хамгийн сайн шидээ ашиглаж чаддаг нь. Их найрсаг хүн шүү.

Авьяастнуудын сургуульWhere stories live. Discover now