End

20 2 0
                                    

Hatırlıyorum sevgilim, lise zamanlarıydı.
Sınıfa daha yeni gelmiştin, başka bir okuldan tanımadığın bir okula..
Gözüm tutmamıştı sevememiştim seni, önyargıyla yaklaşmıştım.
En yakın arkadaşım, birkaç gün sonra senden sonra gelen diğer yeni kişiyle samimiyet kurmaya başlamıştı.
Ben ise sadece uzaktan izliyordum.
Sınıfımız kalabalıktı, önüme birçok kişi geçiyordu ve sizin ne yaptığınızı göremiyordum. Önüm boşalmıştı, artık rahattım fakat sonra seni gördüm. O gülümseyişini ve kısılan gözlerini gördüm. Saçlarını ilk günden beri at kuyruğu yapıyordun, hiç açmıyordun.
Haftalar geçti en yakın arkadaşımla aram bozuldu, salakça davranmaya başlamıştım çünkü. Benden habersiz grup kurmuştunuz, sen, arkadaşım, o ve başka biri...
Aranıza katıldım, çok samimi olmasakta eğlenmeye çalışıyordum fakat işleri kötüleştirmekten başka bir şey yapmayacaktım.
Sen, Tanrı tarafından benim karanlık dünyamı aydınlatacak bir melektin benim için,gökkuşağı gibi rengârenktin.
Bana nazaran çok sosyal, başarılı ve aktiftin.
Senle mutluydum, yakındık.. Ama o kız, sen o kızla hep yakındın sevgili gibiydiniz bir aile gibiydiniz.
Sarılıyordunuz, o elini öpüyor sen de gülümsüyordun. Çok yakındınız, kalbim de parçalanmaya yakındı.
Hiç kıskanmayan ben, kin tutmayan ben o kıza kin tutup ilişkinizi kıskandım. Sonradan sana olan düşüncelerimin arkadaşça olmadığını fark ettim. Sana aşıktım, ben eşcinseldim, bunu kabullenmem acı verici bir dönem olmuştu.
Bana yakınlaşman için yalanlar söyledim sana, salakça, tıpkı bir aciz gibi davrandım.
Sınıfla aram iyi değildim, eziğin tekiydim hep dalga geçilirdim ve sessizdim.
Notlarım düşmeye başladı.
Seninle hayatımda olmadığım kadar mutlu oluyordum o kız yokken yanına gelip seni güldürürken, sana bakarken..
Ama kötüler kaybederdi demi hep?
Sonunda en büyük yalanım ortaya çıkmıştı, sana bir sevgilim olduğunu söyledim kursta. Yanında o kız yoktu, ama grubunuzdan çok konuşmadığım bir kız vardı. O anki gözlerindeki parıltıyı görmeniz lazımdı, onu olmayan sevgilimle tanıştırıcam çıkışta beni alacak demiştim. Kuzen ve kardeşleri var demiştim, sana ayarlarım gibilerinden konuşmuştum.
Çıkışa gelmiştik, aşırı heyecanlı ve mutluydun. Seni ilk defa bu kadar çok gülümsemiştim, bir sorun çıktığını ve gelemeyeceğiğini söylemiştim sevgilimin. Çok üzülmüştün, ben de üzülmüş ve pişman olmuştum çünkü o an nasıl bir şeyin içine düştüğümü, büyük bir hata yaptığımı fark etmiştim.
Evet, yalanım iki gün sonra ortaya çıktı.
Sen bizi mi trolledin dedin, gülümsüyordun ama bu sefer farklıydı çok farklıydı. Benimle iletişimin o an fazlaca kopmuştu,ondan sonra başka olaylar da olduğu zaman tamamen kesmiştik konuşmayı. Tanrım... o bakışı düşündükçe ağlamak istiyorum her lanet olasıca gün.

Ben gökkuşağına kendi karanlığımdan bir parça eklemiştim...

Seni unutmadım olmayan sevgilim.










vesayre :d
neden böyle bir  şey yazdım acaba, birinin hikayesini okurken ondan etkilendim sanırım.


Ma Chéri - VMİN ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin