10.Bölüm/Kaza

2.5K 159 173
                                    

Rüyanın ağzından

Çaresizce yürüyordum. Adımlarımı atmak istemiyordum sanki. Eski apartmanın önünde durdum ve en altta ki zile bastım. Biraz bekledikten sonra açıldı. İçeri girdim ve zemin kattaki daireye girdim.

"Rüya iyi ki geldin kızım." Dedi Mertin annesi, hayriye teyze. Ağlıyordu. "Hayriye teyze ne oldu sana?" Göz yaşlarını sildi. "Mert gitti."

Olamaz, ailesinide terk etmişti. İyice gözü dönmüştü. "Koruyamadığını düşünüyor değil mi?" Başını salladı ve oturdu. Yanına oturmuştum bende.

"Bizide terk etti." Gözleri kocaman açılmıştı. Hüzünlü ağlayışı kuvvetlenmişti. "Neden böyle yapıyor bu çocuk? Nerede kalacak?" İçimi çektim ve Rüzgarı aradım.

"Efendim Rüya."

"Evde yok."

Rüzgarda lokantaya bakmaya gidecekti.

"Lokantayada hiç gelmemiş." Ellerim titriyordu. Neredeydi bu Mert?
           *************************
Mertin ağzından

Ayaklarımın altına sermiştim İstanbul boğazını. Boş bir şekilde bakıyordum. Utanıyordum kendimden. Eğer adam olabilseydim gider Rüyayı o cafeden kurtarırdım. Ailemin elini sıcak sudan soğuk suya sokmazdım. Hepsini mutlu ederdim. Benim yüzüme Berkay ile Rüzgar da dayak yemişti.

Motoru lokantaya teslim edip gidecektim istanbuldan. İlk önce Bursaya gidip biraz çalışacaktım. Sonra da yurt dışına gidecektim eminim ki bensiz daha mutlu daha güvende olacaklar.

Telefonuma gelen mesajla açtım.

'Mert, çeteni bırakmakla iyi yaptın çünkü zaten çetene yazık olacak senin harcanmanı istemezdim
                                          Mavi Kelebek '

Uzun süredir mesaj yazmıyordu, nereden çıkmıştı bu belli belirsiz kişi. Telefonu kapatıp cebime koydum. Çeteme yazık olacak derken ne diyordu?

Son kez whatsap grubuna girdim ve yazdım.

'Mavi Kelebek size kötü birşey yapacağını söyledi. Dikkat edin...'

Mesajı gönderip gruptanda ayrıldım.

Motora binmiştim kaskı taktım artık lokantaya teslim etme vakti gelmişti. Hızla yola çıkmıştım. Trafik fazlaydı. Dura kalka yaklaşıyordum lokantaya.

Aklıma hâla olanlar geliyordu içime sığdıramıyordum. Hızı dahada artırmıştım ki yolun ortasından bir aracı sollamak için çıkan aracı gördüm. Fren seslerini duyarken canım yanıyordu, duyduğum son ses korna sesleriydi.
                    ***************
Cihatın ağzından

Derin derin nefes alıyordum. "Oğlum iyi misin?" Diyerek babam girdi içeriye.

Her sinir krizine girince böyle olurdum. Hızımı alamamıştım, o Mert iti tekrar çıksa yine dövdürürdüm. Hem hoşlandığım kızın sevgilisiydi hemde damarıma fazla basıyordu.

"İyiyim baba, iyiyim." Dedim ve gözlerimi kısarak baktım. "Yeşil dosyayı gönderdin mi?" Başını salladı. "Evet imzaladığın gün gönderdim iki güne haber gelir." Ellerimi ovuşturdum. "Güzeel, bakalım Rüya benim organ mafyası yüzümü görünce neler yapacak?"
                      ************
Rüyanın ağzından

"Hayriye teyzem ne olur ağlama bak Mert sinirle yaptı bunu yoksa o bizi terk etmez bunu en iyi sen bilirsin."  Başını salladı. "Bilirim, Mert bizi o canavarın eline bırakmaz." Kapı çalınca kalkıp açtım.  Berkay ve Rüzgardı gelen.

Okulda ki Çete 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin