Zenuwachtig stonden ik en Levi achter het podium. We hadden onze kleren aan. Ik droeg een zwarte tregging met een rode croptop. Levi een zwarte broek met een rood vest. Beide droegen we rode Jordans. Deze kleren hadden we van Jan en Dan gekregen.
Jan en Dan stonden nu op het podium een welkoms-speech te geven.
'Hier zijn ze dan, Sharon en Levi!' Riepen Jan en Dan.
Het publiek applaudiseerde.
'Ik durf niet.' Fluisterde ik.
'Kom, het komt goed.' Levi pakte mijn hand en hand in hand renden we het podium op.
Ik ging klaar staan. De muziek ging aan. Ik nam de muziek in me op en voelde hoe mijn lichaam ontspanden. Ik begon te dansen en het ging super. Alles ging helemaal vlekkeloos. Op het eind stonden ik en Levi tegen over elkaar. Hij zijn arm om mijn middel en ik mijn ene been omhoog. We hijgden na van de dans en hoorden hoe het publiek applaudiseerde. En toen gebeurde het. Levi kwam dichterbij en kuste me. Ik kuste hem terug. Daar stonden we dan zoenend op het podium. Ik kreeg een fantastisch gevoel in mijn lichaam en even leek het of alleen wij op de wereld waren. Ik zag of hoorde niets of niemand meer. Tot hij los liet. Met rode wangen keek ik hem aan en Levi grijnsde.
'Ik wist dat je me leuk vond.' Fluisterde hij.
Was dat zo? Vond ik hem leuk? Maar ik vond Jordy toch leuk? Godsamme, wat is dit verwarrend.
Nog helemaal verdoofd door net pakte ik Levi zijn hand en bogen we. Ik kwam omhoog en keek de zaal in, recht in het gekwetste gezicht van Jordy.. Fack.
We kwamen bij onze kleedkamers waar Jan en Dan ons enthousiast verwelkomde.
'Jullie deden het super!' Zei Jan.
'We zijn trots op jullie.' Voegde Dan er knikkend aan toe.
We liepen samen de kleedkamer in om even uit te rusten. Ik trok de deur achter me dicht en viel meteen uit.
'Waarom the hell kuste je me?!' Gilde ik.
'Je vond het geweldig, je kuste zelf terug.' Levi kwam op me af.
Ik stapte naar achter.
'Nee, stop! Ik ken die blik! Ik wil je niet zoenen Levi!' Gilde ik.
Levi had een twinkeling in zijn ogen. Ik knalde tegen een tafel aan en Levi stond voor me. Hij legde zijn hand op mijn middel. Ik keek hem alleen maar aan en ik kon mezelf er gewoon niet toe zetten wat te doen.
Levi kwam dichterbij en zoende me weer. En ik zoende terug, natuurlijk, zijn lippen waren onweerstaanbaar. Opeens gleed zijn tong in mijn mond. Ik liet het gebeuren. Ik sloeg mijn armen om zijn nek. Levi tilde me op en zette me neer op de tafel. Ik sloeg mijn benen om zijn middel en we zoenden.
Tot er op de deur geklopt werd. Snel liet ik Levi los maar hij bleef tussen mijn benen staan en zijn handen op mijn middel houden.'We zijn even bezig! We komen zo!' Riep Levi.
'Ik snap het al, eikel. En Sharon, wat ben jij een slet!' Klonk de stem van Jordy van achter de deur.
Nee, nee nee nee! Shit!
'Eikel! Waarom deed je dat! Ik wilde het helemaal niet! Godsamme, je hebt het allemaal verpest!' Gilde ik wanhopig.
'Wie was dat?' Vroeg Levi.
'Jordy, ik vind hem leuk en hij mij en hij wilde me vragen maar het moest speciaal zijn. Maar nu jij me op het podium hebt gezoend en nu net weer, is het allemaal verpest!' Gilde ik.
'Shar, schatje. Je wil me, niet hem. Anders zoende je me niet. Zeg nou zelf, dat van net vond je veel te lekker.' Levi kijkt me grijnzend aan.
'Je bent gewoon een arrogante klootzak! En ik trouwens ook. Ik heb het helemaal verpest.' Ik liet mijn gezicht in mijn handen vallen en tranen begonnen te lopen. Ik had het allemaal verpest.
Levi kwam naast me zitten en sloeg zijn armen om hem heen. In plaats van hem weg te duwen kroop ik als een bange puppy huilend tegen hem aan.
'Het maakt mij niet uit Shar, ik zal altijd van je houden.' Levi gaf een kus op mijn hoofd.
Shit, waarom is hij zo lief? Ik kwam los uit zijn greep en stond op van de tafel.
'We moeten naar de afterparty.' Zei ik.
'Ja, ga je eerst je make-up even doen? Dat zit nu namelijk op je wangen, dan zie ik je zo.' Zei Levi.
'Nee, Levi wacht. Ik durf niet. Ik wil niet. Ik wil de mensen daar niet zien, niet na wat ik Jordy heb aangedaan. Nathan en Daisy zullen me haten. En wat moeten me ouders en broer wel niet denken van die zoen? En iedereen denkt daar dat we nu een stel zijn!' Zei ik.
'Dan gaan we samen en ga ik je helpen. Ik zorg ervoor dat het goed komt, Shar. Vertrouw me.' Zei Levi.
--------------
Hiiii guys! Dit boek heeft al meer dan 100 reads! Aaaaaahhhh! :).Ik denk erover om kortere hoofdstukken te updaten zodat ik dan vaker kan updaten! Maar, ik moet nog even kijken of dat een succes wordt.
Hoop dat jullie dit weer een leuk hoofdstuk vonden!
Vote&Comment !
JE LEEST
Het dansduo.
Teen FictionDit verhaal gaat over Sharon. Een meisje van 14 jaar, lang donkerblond haar en best klein. Haar grootste passie is dansen. Op een dag kijkt ze naar het nieuws en ziet ze dat, nu Dan Karaty Nederlands kan, hij samen met Jan Kooiman op zoek is naar ee...