18

1.1K 33 7
                                    

Beni bağlamayıp oturttuktan sonra beni buraya sürükleyen çakma Türk yanıma oturduğunda sinirlerim daha fazla bozulmuştu. Uykum vardı. Gözlerimin kapandığını hissediyordum. Sanki vücudum dünyayla ilişkisini kesmişti. 

''Uyan.'' diyerek elini vücudumda gezdirdi. Üşüdüğümü hissettim. Uyumuyordum zaten. 

''Üşüyorum'' dediğimde sesim yorgun çıkmıştı. Bunun üzerine kollarını vücuduma sarmıştı. Bir kurt adam gibi sıcaktı. Nefesi sigara kokuyordu. Isınmamı sağlıyordu ama korkuyordum ve bana Ilgar'dan başkası dokunsun istemiyordum. Onu ittirmiştim. Bu onun ilk terslenmesi olmuş olmalı ki öfkeyle yüzüme tokat attı. Ben ise sabahtan beri tuttuğum göz yaşlarımı bıraktım. Bana pişmanlıkla baktı ve 

''Ağlama!'' diyerek baktı. Nasıl bir psikopatın elindeyim? Çıplak bacaklarımı kendime çektim ve kollarımı bacaklarıma doladım. Karşımda beni gözleriyle taciz edenlerden biri geldi ve bacaklarıma dokundu onun elinden tuttum ittirdim. Bu kadarıda fazla. Bana tokat atan kişi geldi ve üzerime bataniye verdi.

Hilal'den

Jack uyuduktan sonra yataktan onu rahatsız etmemeye dikkat ederek Masal'ın eve gelip gelmediğini anlamak için odaları gezdim. Odamıza baktığımda ortalıkta kimse yoktu. Salona tuvalete banoya her yere bakmıştım. Saat henüz 9'du belki de Ilgar'la kalıcaktı. Masal öyle bir şey olsa kesin mesaj atardı. Tekrar Jack'in odasına gittiğimde masum gibi uyuduğunu fark edince yanağına ufacık bir öpücük koydum ve telefonunu komidinin üzerinden aldım. Odadan çıktıktan sonra rehbere girerek Ilgar'ın numarasını buldum. Aramaya başladığımda 1-2-3-4-5-6... durmaksızın çaldı ve sonunda açtığında

''Çabuk konuş.'' dedi. Çok kaba biri olduğunu biliyordum ama bu kadarıda fazla değil mi?

''Ilgar ben Hilal. Masal yanında mı?'' diye sorduğumda 2-3 saniye cevap vermeyince 

''Ilgar'' dediğimde 

''Hayır şuan yanımda bir kız var fakat bu sarışın değil.'' dediğinde ondan iğrenmiştim. Masal bunu duysa çok üzülürdü. O serserinin biriydi. 

''Masal seni bulmak için gitti. Saat 9 ve o yok.'' dediğimde yine beni bekletti ve cevap verdi

''Beni bulmak için mi? Mekana mı geldi?'' diye sorunca kafamı salladım ve 

''Evet.'' dediğimde sesli bir şekilde nefes aldı ve

''Nasıl böyle bir şeye izin veriyorsunuz anlamıyorum. Bugün ben ne konuştum. O dik başlıya bunu ödeticem.'' dediğinde daha da meraklanmıştım. Ne olmuş olabilir ki? Hepsi benim hatam. 

''Jack'i ver.'' diyince 

''Uyuyor.'' dediğimde beni utandırcak derece kötü birşey demişti. 

''Harika. Masal gibi dik başlı bi kızı evden yollayın ve sevişin.'' Biz sadece uyuyorduk. Sapık. Masal nasıl bu çocuktan hoşlanıyor anlamıyorum. 

''Masal'ı bul.'' dediğimde telefonu yüzüme kapatmıştı. Bu kadarda olmasın lütfen. Masal için üzülüyorum. 

Bu düşünceleri bırakıp Jack'in odasına girdiğimde pantalonunu giyiyordu. Uyanmıştı 

''Telefonu mu alabilir miyim güzelim?'' diye sorunca ona baktım ve 

''Masal bana Ilgar'ın yanına gitmek istediğini söyledi ve  bende tabi dikbaşlı arkadaşıma engel olamadım. Ilgar'ı aradım ve o Masal'ın onun yanında olmadığını söyledi. Masal kaybolmuş olamaz. Taxiyle gitti çünkü.'' dediğimde elini saçından geçirdi. 

''Joe'' dedi sadece ve yere bakıyordu. Ona 'o kim?' diye soracakken kapı çaldı. Masal gelmiştir sevinciyle kapıyı açtığımda Ilgar vardı. Aklı fikri başka şeylerde olan biri. 

''Joe Masal'ı kaçırmış olmalı.'' dedi Jack yine. Ne oluyor burada. Hem neden Masal? 

''Siktiğimin piçi.'' dediğinde ağzımı şaşkın bir ifadeye büründü. 

''Depoda olmalılar.'' dediğinde ne deposu dercesine Jack'e baktım. Neden ben bir şey bilmiyorum? 

''Ne oluyor?'' diye sordum dayanamayarak. Ilgar sigarasını yakarken Jack bana baktı ve elini belime doladı. Ilgar'dan utanıyordum. O aklını bir şeyler yapmaya kullanan birine benziyordu. 

''Joe, Ilgar'ın kavgalı olduğu biri. O kadar küçümsencek birisi değil. O yüzden Masal'ın başı belada olabilir.'' Korkum artarken pişmanlık içimi kaplamıştı. 

''Polisi arayın. Koskoca Amerika'nın polisi yok mu?'' dediğimde Jack beni biraz daha kendine çekti ve 

''Onu bulcaz korkma.'' dediğinde ona güvenmek istesemde içimmde kötü bir his vardı. 

''Gidelim.'' dediğinde 

''Bende gelmek istiyorum.'' dedim Jack Ilgar'a baktığında Ilgar

''Kız nazı çekemeyiz.'' dediğinde o zaman onu öldürebilirdim. Masal senin nerenden hoşlanıyor anlamıyorum. 

''Sen evde kal.'' dediğinde saçlarımı öptü. 

''Tamam.'' dedim ve onu öptüm. Ilgar sapığı rahatsız olmuş olmalı ki. Arabasına doğru yürüdü. Ben ve pişmanlıklarım baş başaydık.

Multimedya; Max

Amerika KürdüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin