„Alexi, nech nás jít" řekla Amy Alexovi , který držel pistoli.
„Ne!! chci aby jsi cítila stejnou bolest jako já, když si se semnou rozešla" zařval Alex
Kdyby jsi mě nemlátil a nenutil mě do věcí,který jsem nechtěla dělat tak by jsme mohli být ještě spolu!
„Co kdybych..." nachvíli se odmlčel „zmrzačil trošku tvého bratra? Třeba bych ho mohl rovnou střelit" zasmál se.
„Ne!! Nemůžeš ho zabít" zařvala jsem a z očí mi začaly stékat slzy.
„Vážně ne??" Namířil na Jacka pistoli.
„Jacku! Proč nic neříkáš" řekla jsem ubrečeným hlasem
„Amy mám tě hrozně moc rád" řekl
V tu chvíli Alex stiskl spoušť.
„Ne!!!"Alex je teď ve vězení a její rodiče jí dávají za vinu že Jack zemřel, protože kdyby se sním nerozešla pořád žije. Proto jí posílají na prázdniny pryč aby se jí zbavili.
Pohřeb:
Stojím před zrcadlem a kulmuji si vlasy. Chce se mi brečet. Za všechno můžu já jak říkají moji úžasní rodiče.
Šla jsem ke skříni a vytáhla si černé šaty. (Viz. obrázek)S uslzenýma očima sleduji jak rakev spouštějí do hrobu. Než rakvi "zakopali" hodila jsem tam bílou růží.
„Měla jsem tě hrozně moc ráda" zašeptala jsem.
Na konec začali hrát písnčku od Ghost of you (média) rozbrečela jsem se ještě víc.Den odjezdu:
Když jsem se vzbudila šla jsem si umýt vlasy. Pak jsem si je vyfénovala a šla se obléct. Oblékla jsem si košily, kraťase a bílí crop top. (Viz. obrázek)Jsem docela ráda že odjíždím. Už mi nikdo nebude vyčítat že za to můžu já.
Odnesla jsem moje 2 kufry k autu a odjela směr letiště. Letadlo letělo až v 13:00 takže jsem si šla sednout a čekala.
Když jsem přiletěla do Californie byl už večer. Šla jsem si pro kufr a začala hledat paní Parkerovou. Když jsem ji konečně našla pozdravila jsem jí.
„Dobrý den paní Parkerová" řekla jsem
„Ahoj Amy, moc jsem se na vás těšila a poprosím tě, aby jsi mi tykala. Jsem Lenka" řekla a usmála se.
„Dobře Lenko"
Když jsme dojely uviděla jsem obrovský dům naproti pláži.
„Jsme tady Amy" řekla Lenka
Páni..je to tu nádherné.
Když jsme vešly do domu stál ta Chris jen se usmál a pozdravil se s mamkou.
„Amy tady je kuchyně, obývák a naše ložice s koupelnou. Chovej se tady jako doma a ty máš pokoj na hoře" řekla a odvedla mě na horu.
„Tady má pokoj Chris a tam Lisa, ale ta za 2 dny odjíždí pryč" ukázala na dveře.Takže guysss je to poje první knížka takže snad se vám bude líbit.🔥😁
ČTEŠ
Amy Stewanson
Romance17ti léta Amy poletí na dovolenou do Kalifornie na 2 měsíce kde bude bydlet u rodiny Parkerových. Jak se bude vyvíjet vztah mezi Amy a Chrisem, který je egoistický a ještě k tomu děvkař? Co se stane, když ji pozve na ples?