Nejlepší Kamarádi

2K 74 2
                                    

Dny ubíhaly a já Shawna čím dál víc poznávala. Staly se z nás nejlepší kamarádi, což holky naštvalo a já se s nima pohádala. Snídali jsme a holky si povídaly spolu a já seděla u stolu a nevěděla co dělat. Zvedla jsem se a šla do pokoje. Sesunula jsem se k zemi a začala brečet. Přes dveře jsem slyšela rozhovor Laury a tety Rose.
"Jaktože už se nebavíte s Kelly?" zeptala se Laury teta Rose

"Ona nás vyměnila za Shawna."

"To není pravda, ona vás má všechny stejně ráda."řekla teta, ale nepomohlo to.

Seděla jsem na zemi. Oči zarudlé, když někdo zaklepal na dveře. Byl to Shawn. Ani nečekal až řeknu 'dále', prostě vešel. Uviděl mě jak sedím na zemi. Sednul si ke mně a zeptal se:" Ty si brečela? "

" Ne, jen alergie "řekla jsem

"Hele, tohle na mě nezkoušej, mně je jasný, že si brečela, já jsem ti taky řekl co mi bylo, tak teď si na řadě ty."

"No prostě je mi líto, že se se mnou holky nebaví. Večer jsem měla pocit, že s nima v jednom pokoji nevydržím. Tolik ti závidím, že máš vlastní pokoj. Holky mě jenom ignorují, závidí mi tě." po tváři se mi zase začaly kutálet slzy.

Obejmul mě a do ucha zašeptal:" Neboj, to bude dobrý, něco mě napdlo, ale je to překvapení... "zvednul se a odešel.

Dnešní den ve škole jsem nějak musela přežít. Bylo to strašný. O přestávkách jsem si povídala místo holek se Shawnem a všichni nám říkali, že spolu chodíme.

Když jsem odpoledne přišla domů, Shawn tam čekal s tím překvapením.
"Mám pro tebe to překvapení. Odpoledne jsem přestěhoval tvoje věci, z vašeho pokoje do mého. S tetama jsem to domluvil, takže nic nebrání tomu, abychom tam byli spolu, teda pokud chceš."

"Jasně, že chci! Jak si to dokázal? Vždyť přeci tety jsou vždy proti tomu, aby bydlela holka s klukem."

"To víš, troška osobního kouzla a tak. Ne, prostě říkaly, že to chtěly taky navrhnout, kvůli těm hádkám. Tak tu nestůj a pojď do vnitř." pobídl mě a já s radostí vstoupila

Na večeři byly holky ještě víc naštvaný. Tak jsem se zvedla a odešla. Po večeře jsme se Shawnem leželi na postelích a povídali si. Zeptala jsem se ho co je nového s tím tátou. Říkal, že mu přišel další dopis a že si ho táta vyzvedne. Tím co řekl se nám nálada nějak zhoršila a už jsme neměli chuť si povídat a tak jsme šli spát.

Takhle to probíhalo celý týden. Já si povídala jen se Shawnem a holky se se mnou pořád nebavily.

*
*
*
*
*
A co se stane teď?

Kluk z děcákuKde žijí příběhy. Začni objevovat