''Mutluluğum''

13.8K 418 57
                                    

-Hatırlatma-

Onun söyledikleriyle birlikte aklımı kurcalayan soruların cevabını nihayet alıyorum.Elma şekeri benzetmeside oldukça hoşuma gidiyor.Ben nasıl onun her şeyine karşı koyamıyorsam,onunda bana karşı koyamaması keyfimi yerine getiriyor.Benimle birlikte olmayı gönülden istediğini anlamak zor değil.Az-çok onun ne tür durumlarda ne tepkiler verebileceğini biliyorum.Benim çirkin olmadığımı düşünmeside hem beni utandırıyor hemde mutlu ediyor.

''İyi biri olmaya çalışman çok güzel''diyorum kocaman bir şekilde gülümseyerek.Oda buna karşılık benim gibi gülümsüyor.

Yanıma yaklaşıp koca elleriyle yüzüme kavrayınca kalbim gene bir kuş gibi çarpmaya başlıyor.Bu gün milyonlarca kez yaptığı gibi gene dudaklarımızı buluşturuyor.Uzunca bir süre alt dudağımı dudaklarının arasına alıp ''mmm'' sesi çıkartıyor.Onun bundan zevk alması beni keyiflendiriyor .

Yavaşca birbirimizden ayrıldığımızda bana gülümseyerek bakıyor.

''Madem okula gitmiyoruz ozaman bu günün tadını çıkartalım değilmi kıvırcık?''

-

''Çıkaralım bakalım''diyorum şımarık bir şekilde kollarımı boynuna dolayıp.Bu hareketimle birlikte çok zevk almış olacakki gülümsemesini büyütüp beni kendine dahada yaklaştırıyor.

Zaten bu aralar her şeye gülü- Ha! Allah beni kahretsin kollarımı ne diye boynuna doladım.Gerizekalı,gerizekalı,gerizekalı! Aptal Zeynep rezil oldun.

Ben utançtan kollarımı aniden boynundan çekince anlamaz bir ifadeyle bana bakıyor.Hiç bir şey söyleyemiyorum. Gözlerimi telaşla kaçırmaktan başka hiç bir şey yapamıyorum. Bir süre ne yaptığımı çözmeye çalışıyor.Soununda bu salak saçma hareketlerimin ne anlama geldiğini anlamış olacakki imalı bir şekilde sırıtmaya başladı.Sıçtın Zeynep!

''Ahahahahaha! Z-zeynep utanıyormusun Allah aşkına! Hahaha''diyor kanepeye yayılıp kahkaları arasında zar zor konuşarak.

Adama bak ya! Öyle utandığı zaman pancar gibide kızarmam, buna rağmen nasıl olurda utanmamı,kızmamı,sevinmemi bir birinden ayırt  edebiliyor.Ben hala çözebilmiş değilim.

''Ya ş-şey ne alakası var.Ne utanıcam ya!''diyorum sitemle.Keşke sesimin titremesinede engel olabilseydim daha güzel olucaktı.

''Gerçekten hiç utanmadın.Evet evet.''diyor Kerem yanıma sokulup kıkırdarken.

Ben aslında ona cevap verirdimde ,o benim dibime girdiğinde boynuma çarpan nefesinin verdiği heyecana dua etsin yoksa çemkiririm.Biliyorsunuz!

''Utanma''diyor boğuk bir sesle burnunu boynumda ileri-geri gezdirirken.

Ben heyecandan ruhumu teslim edecek gibi olduğumdan ne bir kelime söylüyorum,nede bir tepki veriyorum.Öylece kurbanlık kuzu gibi oturmuş bana yaptığı tatlı işkencenin tadını çıkarıyorum

Kollarıyla beni kucağına çekiyor.Allahım ! İnanmıyorum.. ''ŞU AN KUCAĞINDA OTURUYORUM''  Ölücek gibi hissediyorum,ruhumu teslim edicem.Allahım yardım et!

Tamam sakin ol Zeynep sen nelerin şokunu atlatmadın bunuda atlatırsın sakin sakin.Derin nefesler al... Sanki doğuruyoruz anasını satayım! Bu ne ekşın...  

Ben heyecandan saçmalarken o çoktan dudaklarını boynumda gezdirmeye başlıyor.O  boynumun her yerini öpücüğe boğarken benim ellerim istemsizce saçlarının arasında dolanmaya başlıyor.

Hizmetçi Kız (Zeyker)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin