Sally
Supeer ví to všichni alespoň už se nemusím zkryvat. Andy mě vylekal "Zajdeme na nákupy ty moje zlaticko" dořekl to a pritahnul si mě za boky a políbil. Jely jsme tedy na nákupy a já zašla do MetalShopu. Vybrala jsem si tam úžasné šaty do stylu Emo. Andy někam zašel a já se potulobala to nákupním centru. A co nevidím moji kamarádku PeggyLedger jak se s někým baví chvily jsem je pozorovala a poznala toho druheho byl to Joker a asi pět minut jsem je pozorovala. POLIBILI SE. "Zajdeme někam na pití" vyrušil mě Andy já se otočila dala mu letmou pusu a souhlasila zasly jsme na TapiTea dala jsem si zelené jablko s pomerančovimi kuličkamy on si dal to samé jenže broskvový čaj. Zasly jsme do parku a sedli si na lavicku pod velký strom byla to lípa podobna jakou máme doma na zahrade stýská se mi. Rozplakala jsem se a Andy mě obejmul a do mi ucha zaseptal: Don't worry. I love you honey.
ANDY
Sedly jsme si se Sally pod lípu a ona si asi vzpomela na domov a tak se rozpkalala. Byla tak nádherná a smutná. Začal jsem ji uklidnovat. Kdyz se setmělo jely šly jsme domů. Doma no na hotelu už čekaly kluci přesněji Jinxx a Sammi CC a Jenny a Ashley a Lilly no a Jake Jenny a Lilly vyhrály konkurz do jejich videoklipu.
ANDY
Šly jsme do pokoje a do postele Sally si lehla a já ji obejmul. "Ty nové šaty si vezmeš na natáčení" zeptal jsem se. Sally se na .ě jen koukla a nechapala ale přemluvil jsem ji ha ha ne kecam řekla ze tam bude kvůli mě! Ha vinner
Takze zase něco kratciho ale snad pěkného příště budou vzpomínky ze střední! Mám vás ráda a omlouvám se za chyby TERÍ