Ahsen0505 bölümdeki bazı yerleri sırf senin için yazdım :") tepki alırsam seni öldürürüm tşk. neyse hepinize iyi okumalar umarım beğenirsiniz ♡ söyleyeceğim yerde şarkıyı açın ♡
Uykulu gözlerimi lanet olası o tiz alarm sesiyle açtım. Ah, yine okula gidecektim! Cheryl, okulunun 2. gününe gitmedin. İyice saçmalıyorsun. Yorganın içinden çıktım ve banyoya ilerledim. Tanrım... aynadaki kişide kim di öyle!?
-Sanırım çarpıldım.
Hemen yüzümü yıkayarak hazırlanmaya başladım. Saçlarım ve yüzüm hazır olduğunda gidip dolabımdan tayt ve askılı bir şey seçtim. Biraz göğüslerim ortaya çıkıyordu ama hoş görünüyordu. Biraz parfüm sıktıktan sonra telefonumu ve kulaklığımı alıp aşağı indim.
-Uyandın mı tatlım?
-Hayır anne uyurken aşağı hazırlanmış bir şekilde aşağı iniyorum!
-Günaydın!
-Günaydın anne.
Annemin hazırladığı kahvaltı sofrasına bakıp gülümsedim.
-Cheryl,beni Millie ile ne zaman tanıştıracaksın?
Ağzıma attığım peynirle birlikte konuştum.
-Bon vo koyfomon kohyoso no zomon ostorso! (Ben ve keyfimin kahyası ne zaman isterse)
-Söyle akşam gelsinler tatlım.
-Kim anne?
-Şu yeni tanıştığın ve evinde kaldığın arkadaşların!
-Sorarım anne.
-Cheryl. Gelsinler.
-Tamam anladım anladım!
Ağzıma birkaç parça birşey daha sokup ayağa kalktım.
-Ben gidiyorum hadi size afiyet olsun!
Portmantodan ceketimi alıp ayakkabılarımıda ayağıma geçirip kendimi dışarı attım. O sırada Noah ve Chloe'de kapılarından çıkıyorlardı. Şu anda onlarla konuşmak istemedim ve kulaklığımı takıp okula ilerlemeye başladım. Okula varıp bahçedeki masalardan birine oturup müzik dinlemeye devam ettim. İlk dersim boştu. Yanıma birisi oturdu. Ama ben takmayıp sadece rüzgarı yüzümde hissetmeye devam ettim. Ve bir anda kulaklığım kulağımdan çekildi.
-Hey! Sana diyorum!
-N'apıyorsun ya!
-Sana sesleniyorum ve cevap vermiyorsun.
-Evet , vermiyorum ve vermemeye devam edeceğim. Şimdi git başımdan!
-Bu kadar kaba olmamalısın. Okula yeni geldim ve yalnız olan sadece sendin ve sadece yardım isteyecektim ama sanırım bu okulun öğrencileri çok kaba!
Ah, tanrım. Onun yerinde bende olabilirdim eğer Noah ile tanışmasaydım. Çocuk tam kalkacaktı ki onu durdurdum.
-Ben çok özür dilerim yani müzik dinlerken rahatsız edilmeyi sevmem. Gel sana yardımcı olayım. Ben Cheryl.
-Memnun oldum Cheryl, bende Joey.
-Memnun oldum Joey. Şimdi gidip ders programını alalım olur mu?
-Ah, tabi olur.
Gülümsedim ve birlikte rehberliğe gittik. Rehberliğe giderken biraz konuştuk ve
baya kafa çocuktu. Ders programlarımızı karşılaştırdığımızda ne kadar şanslı olduğumuzu fark ettik çünkü bütün derslerimiz aynıydı. Bundan sonra matematiğe girecektik ve ben matematikten NEFRET EDERİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfectly Wrong || Noah Schnapp
Romance- But yes , coming here and loving you was a mistake . You're perfectly wrong for me. - Wherever you go, no matter how far away you are, I will always love you and won't let you go. Life is beautiful with mistakes. Make your best mistakes, Cheryl.