Hayatın gerçek yüzünü gördün. Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak biliyorsun. Bu karanlık yola girmeden önce kendinden emin olman gerekiyor. Bütün bunları unutup normal bir yaşam sürmeyi deneyebilirsin. İnan bana gördüklerini unutman kolay olmayacak.Okumaya devam ettiğine göre avcı olmakta kararlısın. Hayatın gerçek yüzünehoşgeldin. Bizler insanları dünyanın saklı gerçeğinden koruyan avcılarız. Zorlu yolculuğunda bu rehber, senin kutsal kitabın olacak. Tek ihtiyacın olan biraz cesaret ve buradaki altın bilgiler…
Evlilik, bir aile kurmak, çocuk sahibi olmak, evcil hayvan edinmek.. Tüm bunlar senin hayatında hiçbir zaman olmayacak şeyler.
İşine aileni karıştırırsan onları tehlikeye atarsın. Bunu onları korumak için yap. Normal insanların uzak durmak isteyeceği bütün belalara bulaşacaksın. Bazen kendini olabilecek en kötü yerde bulacaksın. Günlerce, belki de aylarca acı çekeceksin. Bu anlarda aile olmanın sadece kan bağıyla mümkün olmadığını anlayacaksın. Sevdiğin, değer verdiğin insanlara istemesen de üzeceksin. Hiçbir günün iyi geçeceğinin garantisi yok. Yaşadığın acılar, çektiğin sıkıntılar seni daha olgun biri haline getirecek…Peki daha önce hiç gitmediğin bir kasabada olan doğaüstü olaylardan nasıl haberdar olacaksın? Bu konuda en büyük yardımcın internet! En kısa zamanda en doğru ve etkili biçimde internet kullanmayı öğrenmen gerekiyor. Bu sayede basında yer alan tuhaf olaylar hakkında çabucak bilgi sahibi olabilir ve olay yerine en kısa sürede intikal edebilirsin. Yine de her gördüğün tuhafhaberin altından doğaüstü bir yaratığınçıkacağının garantisi yok. Bu süreçte avcı sezgilerine güvenmen gerekir.
Her insan gibi ihtiyaçların olacak. Maalesef devlet biz avcılara maaş ödemiyor. Kendi başının çaresine bakman gerekecek. En kısa zamanda başkalarını hacklemeyi öğrenmelisin. Sadece ihtiyacın olduğu kadar para aldığından emin ol. Bizler avcıyız fakat önce alçak gönüllü insanlar olabilmeliyiz. Yaptığın kötü bir şey fakat bu sadece küçük bir fedakarlık…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Avcının El Kitabı
Science FictionÖzenle hazırlanmış bir avcı el kitabıdır.İçinde dünya tarihindeki film ve dizilerde ismi geçen yaratıklar kötücül varlıklar hakında bikgiler ve onları avlamanın yollarını barındırmaktadır. Benim gibi doga üstü güçleri seven ve hayal gücü geniş insan...