Selamlaaar! Bu benim ilk yazar notum heyecanliyim falan sjshd neyse eaa..uzun bir bolum olacakti bu John ve Sherlock karakterleini daha iyi tanimaniz acisindan faydali olacagini dusunuyorum cok mu resmi oldu.s neyse sey uzun olacagi icin kisimlara ayirayim dedim ve diger bolumler word dosyalarina kayitli halde baska bilgisayarlarda oldugu icin...ozur dilerim *af diler* Sadece bekletmek istemedim ve yayinlayayim dedim o.o"Umarim kizmazsiniz...Hosca kalin ve lutfen gorusleriniz belirtin merak icerisindeyim ilk hikayem de *-*
~
Sabah uyandığımda içimdeki garip bir his vardı.Adrenalin karnımı ağrıtıyordu.Ya da sadece açtım...Saat henüz sekiz bile olmamıştı!Burnuma kızarmış ekmek kokusu geldiğinde kendıme bu kadar mı açsın John diye sordum.Ben söylenerek odamdan çıkarken koku daha da yoğunlaştı.Sherlock bana kahvaltı hazırlamıştı?
Tabi ki hayır!Bayan Hudson,Sherlock'un kahvesini tazeledikten sonra bana gülümseyerek "Günaydın John!Masaya gelsene" dedi.Gözlerimi şaşkınlıkla kırpıştırdıktan sonra hemen sırtımı dönüp banyoya doğru hızlı adımlarla gittim.Sherlock bastonumu devirdiğinden beri ona cidden ihtiyacım olmadıgını anlamıştım ve o zamandan beri gözlerine bakmaya utanıyordum,etkilendiğimi anlamış mıydı acaba?Gözlem yeteneği müthişti...Tabi ki anlamıştı!
Derin nefesler alıp banyonun içinde volta atmaya devam ettim,acaba taşınmamı ister miydi?
"John?"diye seslendiklerinde,volta atmayı kesip yüzümü yıkadım.Aynaya bakıp "Ondan uzak dur.Seni bir daha bu kadar...büyülemiş olmasın sakın." derken işaret parmağımı aynadaki yansımama doğru salladım.Kendimi tehdit etmem bittikten sonra yüzümü kurulayıp kahvaltı masasına doğru yürüdüm.Sofraya oturmadan önce "birilerinin" aksine herkese günaydın demiştim.
Bayan Hudson benim için bir fincan çay doldurduktan sonra "Buna alışma sadece ilk günün için John."derken onu haklı buldum sonuçta ev sahibemizdi,hizmetçimiz değil.Gülümseyerek teşekkür ettim.Sherlock masanın üstüne koyduğu laptopu çevirerek haber sitesindeki başlığı gösterdi.
"LONDRA POLİSİ TUZAĞA DÜŞMEDİ"
Başlığın altında dün çözdüğü davanın aslında Londra polisi tarafından çözüldüğü yazıyordu."Ama bu çok saçma!Olayı çözen sendin." dediğimde gözlerini dilimlediği peynirinden ayırmamıştı."Seni bilmelilerdi."
Omuz silktikten sonra "Buna gerek yok."dedi yavaşça."O halde niye bana gösterdin?" diye çıkıştım."İşlerin nasıl işlediğini göstermek ve senin kendi kafanda kurduğun özgüveni doruklarda olan narsist Sherlock imajını düzeltmek için."
Aldığım nefes boğazımda kalmışçasına kesilirken ona zefer kazandırmamak için öksürmemekte inat ettim ve çayımdan bir yudum aldım.Gözlerimi yine laptopa çevirdiğimde...Bekle bir dakika...
"O benim laptopum mu?!"derken sesim tehdit variydi,sanirim.Sherlock erkanla uğraşmaya devam ederken izinsiz alması çok sıradan bir şeymiş gibi omuz silkti. "Porno klasörün çok hoşmuş John."derken göz ucuyla bana baktı ben yeni bir öksürük krizine girerken bayan Hudson "Sherlock,bu çok ayıp!"diyerek onu azarladı.Gözlerini üstüme diktiğinde hafifçe gülerek "Ama izleyen o!"dedi.
Gözlerimi kapayıp derin bir nefes aldım.Bayan Hudson "John belki de bir kızla çıkmalısın."diyerek bana çözüm bulmaya çalıştığında Sherlock'un gülmekten gözlerinden yaşlar gelmişti.İlk kez kahkaha atıyordu...Çok sıcak,masum ve...Mutlu görünüyordu.
"Ona lazım olan şeyin bir kadın olduğunu sanmıyorum bayan Hudson."derken fincanını dudaklarına götürdü.Biliyordu...Tanrım!Biliyordu.İçimden kendime birkaç küfür savurmaya başlamakla Sherlock'un kahvesini yudumlaması arası geçen saniye de garip bir şey oldu...Sherlock gülümsedi ve...Bana göz kırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toz ve Duman
FanfictionBaşından itibaren değişik bir kurgu,farklı şekilde gelişen olaylar... JohnLock fanfiction...