Reakcja BTS gdy coś wam zniszczy
Jimin <3
Po waszym pierwszym spotkaniu minęły dwa tygodnie ale za to bardzo się zaprzyjaźniliście wszędzie gdzie chodziliście to tylko razem. Pewnego feralnego dnia umówiliście się u ciebie w domu. Poprosiłaś chłopaka czy mógłby ci przynieść szklankę wody ponieważ, nie czujesz się za dobrze. Gdy Jimin już szedł z wodą potknął się o nogę stolika i cała twoja woda poleciała na twoją ulubioną książkę.
-Jimin co ty zrobiłeś...
JM: Bardzo cię przepraszam nie chciałem... Oczywiście ci ją odkupię...
-Ale Jimin nie przepraszaj to był wypadek a wypadki chodzą po ludziach :)
Po tym zdarzeniu dzień minął wam spokojnie. Jimin natomiast miały cały czas wyrzuty sumienia.
Jungkook<3
Minął miesiąc od waszego pierwszego spotkania. Aby uczcić waszą przyjaźń Jungkook zabrał cię na kręgle gdzie było wasze pierwsze oficjalne spotkanie. Bawiliście się świetnie do pewnego momentu... Kookie zaproponował lody gdy odbierał je od sprzedawcy jedna gałka twojego loda spadła ci wprost na twojego buta. Wściekłaś się bo wydałaś na te buty pięć stów.
-Jungkook! Ja cię chyba zabiję!
Jk: Nie proszę nie krzywdź... Nie chciałem...
Jungkook zrobił słodką minkę a ty nie mogłaś się oprzeć mu nie wybaczyć.
Po tym wszystkim poszliście do ciebie. Od razu dałaś buty do pralki. Spędziliście razem resztę dnia. Zaproponowałaś mu aby u ciebie nocował. Zgodził się. Spał na kanapie choć tego nie chciałaś a ty w sypialni.
V <3
Ostatniego wieczora Tae został u ciebie na noc ponieważ znacie się już trzy tygodnie i w 100% mu ufałaś aż do teraz. Poszłaś do kuchni zobaczyłaś chłopaka zbierającego szkło z podłogi. Okazało się bowiem że, stłukł on twój ulubiony kubek byłaś na niego wkurzona ale mu to wybaczyłaś on jednak nie wybaczył sobie i cały dzień chodził przygnębiony, ty próbowałaś go pocieszyć lecz nic to nie dało. I tak szybko minął wam dzień.
CZYTASZ
Reakcje BTS | ZAKOŃCZONE |
RomanceBędzie to książka w której będą zawarte reakcje Bangtanów mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej :)