- Здравейте? - това излезе повече като въпрос от обърканата жена.
- Аз съм приятел на Донгхюк - изстреля Нана. - Името ми е Джемин. Чудех се... той тук ли е?
След като се съвзе от първоначалния си шок, че някой пита за сина й, жената кимна и му направи място да мине.
- В стаята си е - отвърна тя.
- Благодаря.
- Не съм те виждала преди.
Розовокосият се напрегна леко.
- От скоро се познаваме - призна той. - Каза ми, че живее тук.
- Разбирам. Е, той е горе.
- Благодаря - момчето се поклони и след като събу обувките си, се качи на втория етаж.
Въздъхна тихо и почука на вратата, сетне я открехна малко.
- Мамо, казах ти че... - почна Хюк, но думите му замряха, когато се обърна към вратата.
- Не съм майка ти, но може ли да вляза? - попита Джемин усмихнат.
Дребното момче определено беше изненадано да го види и скочи от леглото.
- Нана - каза само той, взирайки се в него. - Да, разбира се, че може. Влез.
Получавайки разрешение за това, по-големия прекрачи прага и затвори след себе си.
- Съжалявам за бъркотията - смутолеви Хюк, понеже стаята му беше голям хаос.
- Няма проблем. У дома е същото.
Това накара тъмнокосия да се засмее, но все още се чудеше защо той е тук толкова рано, само че не смееше да го пита.
- Седни - той му посочи леглото и се зае да оправи малко.
Джемин го послуша и седна в края на леглото, заглеждайки се в него. Носеше широка бяла тениска и синьо долнище на пижама, изглеждаше просто очарователно.
- По-добре ли си? - реши да попита той. Донгхюк се спря по средата на стаята с куп дрехи в ръце и се замисли.
- Не знам. Предполагам. - Той възобнови крачката си към гардероба.
- Радвам се. Искаш ли да отидем някъде днес?
- Къде? - Хечан го изгледа любопитно.
- На едно място.
Спомни си как Марк беше казал същото преди да го заведе в онзи кучешки приют, но отхвърли възможността, че Нана би направил същото.
YOU ARE READING
Website for couples
De TodoДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?